Situatie
Eroare activare pachet Office 365 dupa introducerea contului de mail si a parolei :
“We couldn’t contact the server.Please try again in a few minutes.(0x80072F8F)”
Solutie
1.Se da disable la antivirus
2.Se incearca conexiunea la o alta retea de internet
3.Se da Sign out si se incearca relogarea in Office
In cazul in care eroare persista
-Inchideti toate programele Office
-Deschideti cmd.exe cu drept de administrator
-Navigati in calea OSPP.VBS folosind urmatoarele comenzi in CMD in functie de sistemul de operare(32 sau 64 biti) si versiunea pachetului Office (32 sau 64 biti).
- cd “C:Program Files (x86)Microsoft OfficeOffice15”
- cd “C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice15”
Daca folositi Office 2016
- cd “C:Program Files (x86)Microsoft OfficeOffice16”
- cd “C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice16”
Executati urmatoarea comanda in CMD pentru a verifica starea de licenta a produsului:
- cscript ospp.vbs /dstatus
Executați următoarea comandă cmd pentru a verifica acelasi set de acreditari pentru licenta a produsului:
- cscript ospp.vbs /act
Deschideti Word.exe si verificati daca acum este activat.Daca nu, inchideti si alege urmatorul se de comenzi:
Scoateti licentele curente utilizand urmatoarea comanda in CMD
- cscript ospp.vbs /unpkey:AAAAA
Rularea comenzii ospp.vbs /dstatus inca odata ar trebui sa arate ca nu exista mai multe key de licenta instalate.
4.Verificati sa fie setate corect data si ora calculatorului dumneavoastra!!!
Eu am intalnit aceasta situatie de curand si am rezolvat prin setarea corecta a datei si a “Time zone”-ului(UTC+02:00)
Leave A Comment?