Cum activezi conexiunile Desktop la distanță, în Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

Conexiunile Desktop la distanță îți permit să te conectezi la un calculator cu Windows, prin internet sau printr-o rețea locală. Atunci când ești conectat prin Desktop la distanță, poți să vezi desktop-ul calculatorului gazdă și îi poți accesa fișierele și folderele ca și cum ai sta în fața ecranului său.

Dacă rulezi Windows 10 Pro sau Enterprise, Windows 8.1 Pro sau Enterprise, Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate sau Windows 7 Enterprise, poți să accepți conexiuni Desktop la distanță. Dacă rulezi o altă ediție de Windows, precum Windows 10 Home, Windows 8.1 sau Windows 7 Home, nu poți să accepți conexiuni Desktop la distanță.

Solutie

Pasi de urmat

Dacă folosești Windows 10 Fall Creators Update, utilizarea aplicației Setări este cea mai ușoară metodă de a ajunge la setările conexiunilor Desktop la distanță. Deschide aplicația Setări – o metodă rapidă de a o face este să apeși pe butonul în formă de rotiță dințată din Meniul Start sau, dacă preferi să îți folosești tastatura, să apeși simultan pe tastele Windows + I.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

 

În Setări, deschide categoria Sistem.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

 

În partea stângă a categoriei Sistem, selectează Desktop la distanță. Apoi, în partea dreaptă a ferestrei, se încarcă o pagină cu același nume – Desktop la distanță.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

 

Aici, Windows 10 îți explică despre ce este vorba în Desktop la distanță“vă permite să vă conectați la acest PC și să îl controlați de pe un dispozitiv la distanță prin utilizarea aplicației client Desktop la distanță (disponibilă pentru iOS, Android, Mac și Windows). Veți putea lucra de pe un alt dispozitiv ca și cum ați lucra direct pe acest PC”.

Pentru a permite conexiuni Desktop la distanță pe PC-ul tău cu Windows 10, trebuie să activezi comutatorul “Activare Desktop la distanță”.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

 

Windows 10 îți cere să îți confirmi alegerea. Apasă pe butonul Confirmare.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

Apoi, comutatorul “Activare Desktop la distanță” este Activat și, sub el, apar noi setări.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

 

În mod implicit, Windows 10 permite conexiuni doar de la calculatoare care folosesc Desktop la distanțăcu Autentificare la nivel de rețea. Acest lucru înseamnă că PC-ul tău restricționează conexiunile desktop de la distanță la acelea cu Autentificare la nivel de rețea, care a fost introdusă în Remote Desktop Client 6.0. Dacă PC-ul client rulează Windows 10, Windows 8.1, Windows 7, sau dacă a fost descărcat de curând clientul Conexiune Desktop la distanță, atunci nu ar trebui să ai probleme în a te conecta la PC-ul tău, folosind datele de autentificare ale unui utilizator administrator.

Totuși, probabil că nu vei vrea să îți dai datele de conectare pentru utilizatorul administrator oricui, atât de simplu. Pentru a evita o astfel de situație, ar trebui să configurezi utilizatorii care au voie să inițieze conexiuni Desktop la distanță către PC-ul tău cu Windows 10. Pentru a face acest lucru, derulează pagina Desktop la distanță din aplicația Setări și apasă pe legătura numit “Selectare utilizatori care pot accesa de la distanță acest PC”.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

Această acțiune deschide o fereastră mică numită “Utilizatori Desktop la distanță” care îți permite să alegi ce utilizatori au voie să inițieze conexiuni la distanță cu PC-ul tău cu Windows 10.

Este întotdeauna o idee bună să configurezi un cont de utilizator standard separat pentru conexiunile de tip Desktop la distanță. Fereastra “Utilizatori desktop la distanță” este locul de unde poți să permiți altor conturi de utilizatori să se conecteze prin Desktop la distanță. Din fericire, această fereastră este identică în toate sistemele de operare Windows moderne. Indiferent că folosești Windows 10, Windows 7 sau 8.1, și indiferent dacă ai deschis fereastra “Utilizatori desktop la distanță” din aplicația Setări sau din Panoul de control, iată ce trebuie să faci în continuare:

Pentru a adăuga utilizatori pentru care vrei să dai acces, în fereastra “Utilizatori desktop la distanță”,apasă pe Adăugare.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

În fereastra Selectare utilizatori, scrie numele contului de utilizator în caseta text și apasă pe Verificare nume.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

Windows verifică dacă există un cont de utilizator cu numele pe care l-ai specificat și adaugă locația sa înainte de numele contului, în cazul în care ai introdus un cont local, sau completează adresa de e-mail dacă ai introdus un cont Microsoft. După ce ai terminat, apasă pe OK.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

Ești adus înapoi la fereastra “Utilizatori desktop la distanță”. Aici, apasă din nou pe OK.

Windows, Desktop la distanta, Remote Desktop Connection

Acum, utilizatorul pe care l-ai adăugat va putea să se conecteze prin Desktop la distanță la calculatorul tău, folosindu-și propriile date de conectare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(32 din 77 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?