Cum accesam schimb valutar in Windows 10?
Pentru a scuti timp de cautare atunci cand avem nevoie sa transformam anumite sume de bani in diferite valute,Windows 10 ne ofera o solutie rapida.
[mai mult...]Soluții pentru problemele tale IT
Pentru a scuti timp de cautare atunci cand avem nevoie sa transformam anumite sume de bani in diferite valute,Windows 10 ne ofera o solutie rapida.
[mai mult...]Atunci când deschideți Access, vizualizarea Backstage afișează fila Nou. Fila Nou oferă mai multe moduri în care puteți crea o nouă bază de date:
După ce lucrați într-o bază de date, puteți adăuga câmpuri, tabele sau părți de aplicație.
Părțile de aplicație sunt o caracteristică ce vă permite să utilizați mai multe obiecte de bază de date asociate împreună, ca și când ar fi unul. De exemplu, o parte aplicație poate consta dintr-un tabel și un formular care se bazează pe tabel. Puteți adăuga tabelul și formularul în același timp, utilizând partea de aplicație.
De asemenea, puteți crea interogări, formulare, rapoarte, macrocomenzi – toate obiectele bazei de date cu care sunteți obișnuit să lucrați.
Access este livrat cu o varietate de șabloane pe care le puteți utiliza ca atare sau ca punct de început. Un șablon este o bază de date gata de utilizat, care conține toate tabelele, interogările, formularele, macrocomenzile și rapoartele necesare pentru a efectua o anumită activitate. De exemplu, există șabloane pe care le puteți utiliza pentru a urmări probleme, pentru a gestiona persoane de contact sau pentru a păstra o evidență a cheltuielilor. Unele șabloane conțin câteva înregistrări eșantion pentru a ajuta la demonstrarea utilizării lor.
Dacă unul dintre aceste șabloane se potrivește nevoilor dvs., utilizarea lui se dovedește de obicei calea cea mai rapidă de a începe lucrul cu o bază de date. Cu toate acestea, dacă aveți date în alt program pe care doriți să le importați în Access, probabil că veți decide că este mai bine să creați o bază de date fără a utiliza un șablon. Șabloanele au o structură de date predefinită și poate fi nevoie de multă muncă pentru a adapta datele existente la structura șablonului.
, răsfoiți la folderul în care doriți să o salvați, apoi faceți clic pe OK. Opțional, puteți să creați baza de date și să o legați la un site SharePoint.Notă: Cu toate că ambele utilizează SharePoint, o bază de date desktop legată la un site SharePoint nu este identică cu o bază de date web care utilizează Access Services. Pentru a utiliza o bază de date desktop, trebuie să aveți Access instalat. O bază de date web poate fi utilizată cu un browser web.
Faceți clic pe Creare.
Access creează o bază de date dintr-un șablon pe care l-ați ales și deschide apoi baza de date. Pentru multe șabloane, se afișează un formular în care puteți începe să introduceți date. Dacă șablonul conține date eșantion, puteți să ștergeți fiecare înregistrare făcând clic pe selectorul de înregistrare (caseta umbrită sau bara aflată imediat la stânga înregistrării), apoi procedați astfel:
În fila Pornire, în grupul Înregistrări, faceți clic pe Ștergere. 
Pentru a începe să introduceți date, faceți clic pe prima celulă necompletată din formular și începeți să tastați. Utilizați Panou de navigare pentru a răsfoi pentru alte formulare sau rapoarte pe care doriți să le utilizați. Unele șabloane includ un formular de navigare care vă permite să vă deplasați între diferitele obiecte ale bazei de date.
[mai mult...]Daca dorim sa inlocuim Google Assistant cu Alexa.
[mai mult...]Pentru a putea vedea Star Wars Episode IV in Command Prompt ca un text animat.
[mai mult...]