Aplicația care necesită parolă de administrator nu permite introducerea parolei prin TeamViewer

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

În timpul utilizării TeamViewer (varianta portabilă, varianta run-unly, modul quick support) pe windows 7, 8, 8.1, 10 nu se poate tasta parola de administrator in casuta UAC care elevează aplicații.

Simptome

Nu se poate introduce parola de administrator.

Backup

Nu este necesar.

Solutie

Pasi de urmat

Prima soluție:

Instalarea versiunii full de TeamViewer pe calculatorul care trebuie controlat de la distanță.

Link-ul oficial : https://download.teamviewer.com/full

A doua soluție:

Rularea ”as administrator” a aplicației (varianta portabilă, varianta run-unly, modul quick support) pe calculatorul care trebuie controlat de la distanță.

A treia soluție:

Conectarea la calculatorul care trebuie controlat de la distanță prin ”Windows Authentication” în loc de ”TeamViewer ID”.

Pentru aceasta, avem nevoie de credențialele unui cont de administrator pe dispozitiv.

Tip solutie

Permanent

Impact colateral

Nu este cazul.

Plan de restaurare in caz de nefunctionare

Nu este necesar.

Voteaza

(4 din 9 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?