Ce trebuie sa faci in cazul in care sheeturile nu mai sunt afisate in excel

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

In mod normal sheet-urile din excel trebuie sa fie prezente in partea de jos a fisierului, in caz contrar urmeaza pasii:

Solutie

Pasi de urmat

Office 2003:

Alege optiunea Tools -> Options -> Display ->  si apoi Show Sheet Tabs

Office 2007:

Alege butonul Office pozitionat in coltul drept al fisierului ->  Excel Options, iar in meniul Advanced options cauta setarile Display Options si activeaza  Show Sheet Tabs

Office 2010/2013:

Alege optiunea File -> Options, iar in meniul Advanced options cauta setarile Display Options si activeaza  Show Sheet Tabs

1  2.1  3

Daca pasii prezentati mai sus nu remediaza situatia atunci din Control Panel ->All Control Panel Items -> Programs and Features cauta pachetul Office si alege optiunea Change/Repair.

Atentie!! 

Dupa efectuarea acestui pas exista posibilitatea sa se piarda cheia de activare a Office-ului. Nu il efectuati daca nu o aveti la indemana pentru a reactiva pachetul.

4

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(16 din 55 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?