Ce vizeaza atacurile cibernetice din informatiile utilizatorilor? Recomandari protejare

Configurare noua (How To)

Situatie

Fiecare afacere, indiferent de dimensiunea ei este o țintă potențială a atacurilor cibernetice. Asta pentru că fiecare afacere are active cheie (financiare sau de altă natură) pe care infractorii pot încerca să le exploateze. Recunoscând motivele comune din spatele atacurilor cibernetice, puteți construi o mai bună înțelegere a riscurilor cu care vă puteți confrunta și puteți înțelege cum să le înfruntați cel mai bine.

Solutie

De ce au loc atacurile cibernetice? Cel mai adesea, atacurile cibernetice au loc pentru că infractorii vă doresc:

-detaliile financiare ale afacerii
-detaliile financiare ale clienților (de exemplu, datele cardului de credit)
-date personale sensibile
-adresele de e-mail și acreditările de conectare ale clienților sau ale personalului
-baze de date cu clienți
-liste de clienți
-infrastructură IT
-servicii IT (de exemplu, capacitatea de a accepta plăți online). Proprietate intelectuală (de exemplu, secrete comerciale sau modele de produse)

Atacurile cibernetice împotriva companiilor sunt adesea deliberate și motivate de câștiguri financiare. Cu toate acestea, alte motivații pot include:

-aducerea unui punct social sau politic – de exemplu prin hacktivism
-spionaj – de exemplu spionarea concurenților pentru un avantaj nedrept
-provocare intelectuală – de exemplu hacking cu „pălărie albă”.

Punctul cheie de reținut este că amenințările de securitate cibernetică nu provin întotdeauna de la hackeri anonimi sau de la grupuri criminale online. Vulnerabilitățile pot apărea și în propria afacere.

Tipuri de atacatori cibernetici: din interior și din exterior

Atacatorii cibernetici se încadrează în general în două categorii: cei care reprezintă amenințări pentru afacerea dvs. din exteriorul organizației dvs. și cei care prezintă riscuri din interior.

-Insideri
Oricine are acces fizic sau de la distanță la activele organizației dvs. vă poate expune riscului cibernetic. De exemplu:

-angajați de încredere care greșesc din greșeală informații
-angajații neglijenți neglijează politicile și procedurile
-angajați nemulțumiți sau foști angajați intenționați să vă deterioreze afacerea
-persoane din interior rău intenționate cu acces legitim la sisteme și informații critice
-partenerii de afaceri, clienții, furnizorii și contractanții cu acces la activele dvs. critice pentru afaceri pot prezenta amenințări interne la adresa securității cibernetice.

-Din afară
Amenințările externe de securitate cibernetică pot proveni dintr-o varietate de surse, inclusiv:

criminali organizați sau grupuri criminale
hackeri profesioniști – fie că sunt rău intenționați sau nu
hackeri amatori – uneori cunoscuți sub numele de „copii de scripturi”
Pentru a gestiona riscul cibernetic, indiferent de sursa acestuia, ar trebui să înțelegeți pe deplin gama de motivații din spatele posibilelor atacuri. De asemenea, ar trebui să știți unde și cum să raportați o infracțiune cibernetică, dacă se întâmplă afacerii dvs.

De ce este importantă securitatea cibernetică?
Criminalitatea cibernetică poate perturba și vă poate afecta serios afacerea. Pe lângă pierderile comerciale și reputația compromisă, atacurile vă pot expune afacerea la:

-acțiuni de reglementare sau reclamații pentru neglijență
-incapacitatea de a îndeplini obligațiile contractuale
-pierderea încrederii între clienți și furnizori

Metode de protejare:

1. Antrenează-ți personalul.
Una dintre cele mai comune moduri prin care criminalii cibernetici au acces la datele tale este prin intermediul angajaților tăi. Aceștia vor trimite e-mailuri frauduloase uzurpând identitatea unei persoane din organizația dvs. și vă vor solicita fie detalii personale, fie acces la anumite fișiere. Legăturile par adesea legitime pentru un ochi needucat și este ușor să cazi în capcană. Acesta este motivul pentru care conștientizarea angajaților este vitală.

Una dintre cele mai eficiente modalități de a vă proteja împotriva atacurilor cibernetice și a tuturor tipurilor de încălcări ale datelor este să vă instruiți angajații cu privire la prevenirea atacurilor cibernetice și să îi informați despre atacurile cibernetice actuale.

2. Mențineți software-ul și sistemele complet actualizate.
Adesea, atacurile cibernetice au loc deoarece sistemele sau software-ul dvs. nu sunt complet actualizate, lăsând puncte slabe. Deci, infractorii cibernetici exploatează aceste puncte slabe pentru a obține acces la rețeaua dvs. Odată ce au intrat – adesea este prea târziu pentru a lua măsuri preventive.

Pentru a contracara acest lucru, este inteligent să investești într-un sistem de gestionare a corecțiilor care va gestiona toate actualizările de software și de sistem, menținându-ți sistemul rezistent și actualizat.

  • Leaf oferă gestionarea corecțiilor ca parte a soluției lor de securitate gestionate.
  • Laptop și accesorii pe birou

3. Asigurați protecția punctului final
Protecția punctelor terminale protejează rețelele care sunt conectate de la distanță la dispozitive. Dispozitivele mobile, tabletele și laptopurile care sunt conectate la rețelele corporative oferă căi de acces la amenințările de securitate. Aceste căi trebuie protejate cu un software specific de protecție a punctelor finale.

4. Instalați un firewall
Există atât de multe tipuri diferite de încălcări de date sofisticate și altele noi apar în fiecare zi și chiar revin.

Punerea rețelei în spatele unui firewall este una dintre cele mai eficiente modalități de a vă apăra de orice atac cibernetic. Un sistem de firewall va bloca orice atacuri de forță brută făcute asupra rețelei și/sau sistemelor dvs. înainte de a produce daune, lucru cu care vă putem ajuta.

5. Faceți backup pentru datele dvs.
În cazul unui dezastru (adesea un atac cibernetic) trebuie să aveți copii de siguranță ale datelor pentru a evita întreruperi serioase, pierderi de date și pierderi financiare grave.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 6 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?