Crearea unui fisier batch pentru copierea locala a fisierelor dintr-un profil de utilizator

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru a avea documentele in siguranta este bine la o perioada de timp sa se faca un backup al datelor. Astfel se poate crea un fisier de tip batch care sa copieze datele din profil intr-o locatie prestabilita.

Pentru acest lucru se procedeaza in felul urmator:

Solutie

Pasi de urmat

Cauti in windows notepad, iar pe acesta se apasa click stanga.

notepad

Pasul 2: In fisierul deschis se scrie urmatoarele:

 

@echo off

cls

echo Apasa o tasta pentru a continua backup-ul!

pause

robocopy c:Userstest d:test_backup /mir /xj /copyall

echo Backup complete

pause

fisier copiere

In exemplul nostru profilul userului test de pe partitia c: este copiat in partitia d: in folderul test_backup.

Fisierul notepad se salveaza unde se doreste cu extesia bat, in exemplul nostru profil_backup.bat.

save bat

Pentru a functiona fisierul creat, acesta trebuie rulat cu drepturi de administrator. Pentru asta se creaza pe desktop un Shortcut in care se alege la cale fiserul nostru .bat, adica profil_backup.bat.

browse profile

Se completeaza un nume pentru Shortcut si se apasa Finish.

salvare shortcut

Apoi se da click dreapta pe Shortcutul creat si se alege Properties.

properties shortcut

Se apasa butonul Advanced.

advanced properties

Se bifeaza Run as administrator si apoi se apasa Ok.

run as admin

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(38 din 91 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?