Cum adaugi mai multi utilizatori in acelasi timp in Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

Ai mai multi utilizatori carora le trebuie creata o adresa de email si vrei sa le configurezi cat mai rapid.

Solutie

Pasi de urmat

Creezi un fisier csv in Excel cu utilizatorii.

csv-file

Te loghezi in contul de Office 365 si alegi Users > Active Users  apoi dai click pe  The icon for adding many users to Office 365

office365-users-active

Dai click pe Browse si alegi fisierul csv creat la pasul 1.

select-csv

 

Se verifica corectitudinea datelor din fisierul csv si se selecteaza Next.

verification-results

Se bifeaza Allowed si se selecteaza locatia userilor, apoi click Next.

settings

Se asigneaza licentele.

assign-licenses

Completezi adreasa de email pe care vrei sa primesti un raport cu rezultatele si apoi click pe Create.

send-results-in-email

Se vor afisa rezultatele.

results

Fiecare persoana din acea lista va trebui sa instaleze pe calculator pachetul Office.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 24 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?