Cum modifici sau adaugi user responsabil cu Gestionarea si configurearea solicitarilor de acces

Configurare noua (How To)

Situatie

In momentul in care am creat un site in Sharepoint avem posibilitatea sa permitem utilizatorilor sa solicite acces cu permisiunea de vizualizare sau/si editare la continutul site-ul, acces pe care probabil nu il au momentan si putem pune o persoana responsabila cu solicitarile de acces.

Backup

Nu este necesar.

Solutie

Pentru a face acest lucru va trebui sa mergem in setarile site-ul,

apoi in sectiunea Users and Permissions alegem Site permissions.

Aici, daca site-ul e de fapt un Subsite, e foarte posibil ca acesta sa preia setarile de la site-ul principal.

Astfel va trebui sa ii dam Stop inheriting permissions

dupa care va trebui sa cream Grupurile de baza pentru site-ul nostru, daca nu le are, bifand optiunea Create a new group pentru fiecare categorie (Visitors, Members si Owners)

Dupa ce am facut acest lucru vom observa ca a aparut o noua optiune, si anume Access Request Settings, pe care o accesam

si va aparea fereastra din care putem permite sau nu membrilor sa partajeze fisierele sau folderele, sa invite alti utilizatori pentru a intra in grupul membrilor si mai avem optiunea de a permite sau nu cererile de acces unde vom seta si adresa de mail catre care sa fie trimise acestea.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(10 din 32 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?