Cum se rezolva eroarea de expediere / primire Outlook 0x800CCC92

Configurare noua (How To)

Situatie

Este posibil să primiți eroarea Outlook 0x800CCC92 când faceți clic pe meniul Trimitere / primire. Această eroare poate apărea, de asemenea, când Outlook încearcă să acceseze serverul pentru sincronizare. Următorul mesaj de eroare poate apărea în Outlook.

“Trimiterea și primirea erorilor raportate 0x800CCC92: Serverul dvs. de e-mail a respins datele de conectare. Verificați numele de utilizator și parola în proprietățile contului “.
Aceasta este cea mai frecventă eroare pe care majoritatea utilizatorilor Outlook le întâlnesc în utilizarea zilnică. Remedierea acestei erori nu este greu și oricine poate rezolva această problemă prin ajustarea următoarelor setări în Outlook. Aici, în acest articol, vă voi spune motivul și soluția acestei probleme.

Acest mesaj de eroare arată în mod clar că există o problemă în numele de utilizator și parola. Deci, pot exista următoarele circumstanțe care blochează vizualizarea de la accesarea serverului de e-mail.

-Numele de utilizator sau parola incorectă
-Peste antetul PST corupt
-Contul dvs. de e-mail este suspendat
-Paravanul de protecție blochează conexiunile
-Trebuie să existe un virus sau un troian în e-mail sau atașamente Outlook
-Conectare necorespunzătoare la rețea
-Lipsesc fișiere de sistem precum dll, exe, sys, ocx, inf etc.

Solutie

1.Verificați e-mail și parolă

Încercați să vă conectați direct la webmail utilizând browserul web cu idul și parola de e-mail curent.
Înainte de conectare, trebuie să ștergeți memoria cache a browserului. Dacă vă puteți conecta cu succes,
atunci resetați parola și setați o nouă parolă. Acum schimbați parola în Outlook utilizând pașii următori.

1. Deschideți Outlook. Accesați Meniu fișiere> Info> Setări cont

2. Selectați ID-ul dvs. de e-mail și apoi faceți clic pe butonul Modificare.

3. Aici actualizați cea mai recentă parolă și verificați și altă acreditare, apoi faceți clic pe butonul Următor.

4. În fereastra următoare, veți vedea că Microsoft Outlook verifică conexiunea de certificare și de testare.
Dacă totul merge bine, atunci veți vedea starea marcată ca terminată. Faceți clic pe butonul Următor.

5. Ferestrele finale vă vor întâmpina Felicitări! Faceți clic pe butonul Terminare pentru a închide fereastra.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 15 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?