Cum verificam tranzactiile on-line inainte si dupa plata? Extrasele bancare si chitantele

Configurare noua (How To)

Situatie

Este esențial să știți câți bani aveți în contul dvs. bancar și cât de mult din soldul dvs. total este disponibil pentru cheltuieli. Verificarea frecventă a contului vă ajută să vedeți unde vă aflați și să identificați problemele (cum ar fi fraudele sau erorile) înainte ca acestea să scape de sub control. Va prezentam cateva metode de verificare a tranzactiilor online, inainte si dupa plata:

Solutie

1. Conectați-vă online
Puteți verifica oricând soldul contului dvs. online și multe altele. Pentru a începe, navigați la site-ul web al băncii și accesați informațiile contului dvs. De asemenea, puteți utiliza o aplicație mobilă, așa cum este descris mai jos. În cele mai multe cazuri, veți căuta o opțiune precum „Autentificare” sau „Acces la cont”. Dacă este prima ta vizită, selectează opțiuni precum „Înregistrare” sau „Utilizator pentru prima dată”.

2. Aplicații mobile și mesaje text
Telefoanele mobile, tabletele și alte dispozitive facilitează verificarea conturilor de aproape oriunde. Majoritatea băncilor oferă aplicații (sau cel puțin site-uri web concepute pentru dispozitive mobile) care vă permit să vedeți soldul contului dvs. online și din mers. Aplicațiile vă permit de obicei să faceți chiar mai mult decât puteți face de pe un computer desktop.

De exemplu, băncile vă permit din ce în ce mai mult să depuneți cecuri cu dispozitivul mobil, astfel încât să puteți renunța la pierderea timpului în călătoriile la o sucursală și să începeți să obțineți fonduri mai rapid.

Cel mai rapid mod de a vă folosi telefonul mobil este să configurați mesajele text cu banca dvs. Nici măcar nu trebuie să vă conectați – puteți solicita o actualizare rapidă a soldului dacă banca dvs. oferă această opțiune.

3. Folosiți un bancomat
ATM-urile pot oferi solduri actualizate ale conturilor. Doar introduceți cardul dvs. de bancomat sau cardul de debit și urmați instrucțiunile de pe ecran. Cel mai bine este să utilizați bancomatul propriei bănci (sau o rețea de bancomate pe care o folosește banca dvs.). Cel mai probabil, alte bancomate vor percepe comisioane, chiar dacă nu retrageți numerar. Banca dvs. poate percepe, de asemenea, o taxă suplimentară pentru utilizarea unui bancomat „străin”, astfel încât acele interogări de sold vă pot costa. Acestea elibereaza chitante si mini extrase de cont.

4. Sunați la bancă
Dacă preferați o abordare mai tradițională, sunați la banca pentru a afla soldul dvs. S-ar putea să fie nevoie să sunați în anumite ore pentru a vorbi cu o persoană, dar majoritatea băncilor au sisteme automate care furnizează informații 24/7 despre cont. Configurarea pentru a utiliza aceste sisteme poate necesita ceva efort (poate fi necesar să stabiliți mai întâi un PIN, printre altele). Dar odată ce vei fi pus în funcțiune, va deveni o rutină.

5. Configurați alerte
În loc să verificați manual soldurile contului dvs. bancar, puteți solicita băncii dvs. să vă transmită informații atunci când se întâmplă ceva. Acest lucru adaugă o protecție automată pentru contul dvs.

Doriti doar un avertisment atunci când soldul contului dvs scade sau ori de câte ori există o retragere semnificativă? Dacă da, configurați alerte astfel încât banca dvs. să vă trimită un e-mail sau un mesaj text. De obicei, puteți personaliza tipurile de mesaje pe care le primiți și ce sume în dolari sunt relevante pentru dvs. Cu alertele activate, puteți presupune că totul este bine.

6. Vorbește cu un casier
Dacă toate celelalte eșuează, vorbește cu cineva în persoană – presupunând că folosești o bancă fizică cu sucursale locale. Din păcate, este din ce în ce mai greu să accesezi casierii, iar unele bănci chiar percep taxe suplimentare pentru serviciul personal. Cu toate acestea, dacă utilizați o uniune de credit care face parte dintr-o rețea de filiale partajată, pot fi disponibile mii de locații la nivel național. Puteti cere acestuia un extras in format fizic

Soldul dvs. disponibil
Pe măsură ce vă verificați soldul bancar, acordați atenție tipului de sold pe care îl vedeți. Când accesați online sau utilizați aplicația băncii, majoritatea băncilor arată un sold disponibil (care vă spune cât de mult vă puteți permite să cheltuiți sau să retrageți astăzi), precum și un sold total al contului.

Soldul disponibil este de obicei mai mic decât credeți că aveți (ceea ce considerați „soldul contului”) din cauza tranzacțiilor în așteptare: autorizarea cardului de debit, plățile viitoare de facturi și depozitele care nu au fost încă compensate. Aceste fonduri pot deveni disponibile în câteva zile, dar până atunci, fondurile sunt înghețate.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 30 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?