Eroare de instalare a capului de imprimare nou HP T1700/Z6/Z9

Configurare noua (How To)

Situatie

Când încercați să instalați un nou cap de imprimare, noul cap se înregistrează când este introdus, dar instalarea eșuează în timpul procesului de inițializare. Apoi vi se solicită să înlocuiți din nou capul de imprimare. Această eroare apare din cauza unei acumulări de cerneală pe sorb-ul stâng, care împiedică spălarea fluidului de transport din noul cap de imprimare.

Din cauza unei modificări de fabricație, HP recomandă înlocuirea sorb-ului din stânga, deoarece au schimbat designul pentru a limita/preveni acumularea.Există o soluție simplă care vă va ajuta cel puțin până când sorb-ul poate fi înlocuit.

Solutie

Pasi de urmat

Deschide ușa de sus și privește în partea stângă

Privind în partea stângă, vei vedea sorb-ul, al tău va avea cerneală pe el, acesta din imagine este nou-nouț.

Odată ce ați localizat sorb-ul, uitați-vă la tampoanele de deasupra, dacă aveți această eroare, veți avea o acumulare mare de cerneală într-un singur loc, unde galbenul este pe această stație de service. Acesta a fost deja curatat dar acela este zona in care va fi construit. Utilizați un betisor de ureche pentru a curăța acumularea de cerneală și ar trebui să puteți instala noul cap de imprimare și să îl configurați corect. Recomand înlocuirea sorb-ului, deoarece cerneala se va acumula din nou.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 13 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?