Seteaza out of office ( autoresponder) pentru o adresa de mail in CPANEL

Configurare noua (How To)

Situatie

Ai nevoie sa setezi un mesaj out of office, mai jos ai pasii detaliati cum poti seta autoresponderul pentru o casuta de mail.

 

 

Solutie

Mai intai te loghezi pe contul de cpanel aferent site-ului tau, de exemplu siteulmeu.ro/cpanel si cauti autoresponders in rubrica de email.

Aici iti vor fi afisate toate mesajele de autoresponder in cazul in care ai vreunul.

Apasa pe butonul add autoresponder pentru a adauga un nou mesaj de autorespond.

In pagina deschisa iti vor aparea mai multe campuri care trebuie sa le completezi dupa cum urmeaza:

Character Set: aici selectezi UTF-8.

Interval: Aici selectezi timpul la care vrei ca mesajul tau sa fie trimis catre expediator. 0 inseamna instant si 1 inseamna o ora, 0.1 inseamna 6 minute. 

Email: Aici scrii mailul pentru care vrei sa se activeze autoresponderul.

Domain: Aici selectezi domeniu. Ex. domeniu.ro.

From: Aici scrii numele care vrei sa apara cand sistemul trimite automat mesajul de out of office. ex: gabriel@domeniu.ro.

Subject: Aici scrii subiectul mesajului de out of office. Ex. Out of office

Body: Aici pui textul care vrei sa apara in mesajul de out of office.
Ex.
Dear Sender
 
Thank you for your email. I am currently out of the office with limited access to my emails but will be returning on 21st of August 2017.
Start: Aici selectam data din care vrem sa fie activ, fie selectam o data exacta fie lasam immediately pentru a se activa imediat.
Stop: Aici selectam data la care autoresponderul se va dezactiva.

Apasa butonul create/modify pentru a activa mesajul.

Felicitari, ai setat cu succes un mesaj de tip out of office. Acum pentru a verifica daca este functional, trimite un email pe adresa pe care ai setat mesajul.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(0 out of 0 people found this article helpful)

Despre Autor

Leave A Comment?