Un utilizator nu mai poate primi emailuri în Outlook, desi poate trimite fara probleme

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

  • Verificare conexiune la internet:

    • Se încearcă accesarea altor pagini web sau trimiterea unui email de test către sine.
  • Verificare spațiu de stocare:

    • Dacă inbox-ul este plin, Outlook sau serverul de email (ex: Microsoft Exchange, Gmail, Office 365) poate bloca primirea de noi emailuri
    • Se pot șterge emailurile vechi sau arhiva cele mai mari atașamente.
  • Verificare regulile de filtrare:

    • Se accesează Rules and Alerts în Outlook pentru a verifica dacă există reguli care mută emailurile în alte foldere
    • Se caută în folderul Spam/Junk sau Other dacă se folosește Focused Inbox.
  • Verificare setări de sincronizare:

    • Se dă click pe Send/ReceiveUpdate Folder
    • Dacă se folosește un cont IMAP, se poate încerca deconectarea și reconectarea contului.
  • Testare în Webmail:

    • Se accesează emailul prin browser (ex: Outlook Web Access, Gmail Web) pentru a vedea dacă emailurile apar acolo
    • Dacă emailurile sunt vizibile online, problema este locală pe Outlook și poate necesita repararea profilului.
  • Reparare Outlook:

    • Se poate încerca repararea profilului Outlook:
      FileAccount SettingsRepair
    • Dacă problema persistă, se poate recrea profilul Outlook.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(0 din 0 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?