Situatie
Solutie
Pasi de urmat
Stați mai departe de monitor/TV
Cu cât rata de cadre este mai mică, cu atât mai mari sunt golurile vizibile în mișcare pe care le puteți vedea pe ecran. Acest lucru este valabil mai ales în cazul panourilor de mare viteză și al altor mișcări liniare ale camerei care acoperă rapid mult teren.
Cu toate acestea, am constatat că, cu cât stau mai departe de televizor sau monitor (în raport cu dimensiunea acestuia, desigur), cu atât sunt mai puțin vizibile acele goluri de mișcare. În mod similar, 30 fps se simte mult mai puțin flagrant pe un dispozitiv portabil precum Steam Deck sau Nintendo Switch.
Activați sau creșteți Motion Blur
Încețoșarea mișcării în jocuri este mult defăimată și chiar mai greșit înțeleasă, dar una dintre cele mai bune utilizări ale sale este ascunderea decalajelor de mișcare dintre cadre la rate scăzute de cadre. Dacă jocul pe care îl jucați acceptă estomparea mișcării și este dezactivat, încercați să-l formați până când bâlbâiala de mișcare de 30 fps este tolerabilă. Este neclaritatea naturală a mișcării care face ca filmele de 24 fps să arate bine și poate avea același efect asupra jocurilor tale.
Utilizați tehnologia de reducere a latenței (pe PC) sau modul joc (TV)
Unul dintre principalele motive pentru care 30 fps se simte atât de lent la redare este că are o latență mai mare decât modurile cu rate de cadre mai mari. Adică, timpul dintre apăsarea unui buton și reacția grafică de pe ecran. Cu toate acestea, există și alte surse de latență care pot face ca 30 de fps să se simtă și mai rău și adesea puteți face ceva în privința lor. Dacă jucați pe un televizor, asigurați-vă că utilizați modul de joc cu latență scăzută, dacă are unul. Dacă sunteți pe un monitor de computer, vedeți dacă jocul acceptă tehnologii cu latență scăzută, cum ar fi NVIDIA Reflex. Unele monitoare de jocuri au, de asemenea, moduri cu latență scăzută, pe care le puteți accesa folosind butoanele de pe ecran.
Utilizați V-Sync
V-Sync asigură că cadrele desenate de consola sau PC-ul dvs. sunt afișate în sincronizare cu rata de reîmprospătare a ecranului, ceea ce ar trebui să ajute o imagine consistentă și bine ritmată în mișcare. Dacă monitorul sau televizorul dvs. acceptă rate de reîmprospătare variabile cu compensare a cadrelor reduse (LFC), atunci nu trebuie să faceți acest lucru și 30 fps (și puțin mai jos) ar trebui să se afișeze fără probleme de ritm sau artefact, cu excepția cazului în care sunt inerente jocului.
Stai departe de modul Performance (60)!
Acest ultim sfat este într-adevăr doar psihologic, dar hei, atunci când vine vorba de percepția asupra ratei cadrelor și de modul în care vă afectează plăcerea de joc, este în cele din urmă totul psihologic. Practic, dacă știi dinainte că un joc pentru consolă sau PC va avea prea multe compromisuri la 60fps (poate din recenzii sau alți jucători), atunci poate că este o idee bună să nu încerci deloc modul 60fps.
Știu că sună ciudat, dar ascultă-mă. A juca la 30 fps de multe ori se simte cel mai rău atunci când tocmai ai experimentat jocul la 60 fps. Așa că scutește-te de durerea acelei scăderi de fps și nu cedează la comutatorul de 60 de fps. Dacă, totuși, ai un televizor de 120 Hz și jocul acceptă un mod de 40 fps, s-ar putea să descoperi că acesta este noul standard de aur în imaginile echilibrate.
Leave A Comment?