Situatie
Când încercați să lansați un server de aplicație, este afișat următorul mesaj de eroare:”Nu se poate lansa aplicația. Contactați biroul de asistență cu următoarele informații: Nu se poate conecta la serverul Citrix XenApp. Eroare a driverului de protocol.”
Solutie
Nu se pot stabili sesiuni ICA pe server
Solutia 1: Urmați următorii pași pe server pentru a recrea ascultătorul ICA:1. Deschideți Microsoft Management Console (MMC) Terminal Services Configuration (TsConfig.msc), faceți clic dreapta pe ICA-tcp și faceți clic pe Ștergere. Faceți clic pe Da.
2. Extindeți meniul Acțiune și faceți clic pe Creare conexiune nouă. Faceți clic pe Următorul.
3. Continuați prin asistent și configurați setările dorite. Când apare opțiunea de a denumi ascultătorul, tastați ICA-tcp în câmpul Nume.
4. Faceți clic pe Următorul, apoi pe Finish.
5. Faceți clic dreapta pe ICA-tcp listener și faceți clic pe Properties.
6. Selectați fila Permisiuni și adăugați contul local ctx_cpsvcuser.
7. Editați permisiunile avansate și selectați doar casele de selectare Informații de interogare și canale virtuale din coloana Permite.
8. Faceți clic pe OK și închideți MMC.
9. Reporniți serviciile Print Spooler și Citrix Print Manager.
Soluția 2
Eliminați App Controller ca STA din NetScaler și StoreFront.
Soluția 3
Asigurați-vă că porturile 1494 și 2598 între NetScaler și serverul de aplicații sunt deschise.
Leave A Comment?