Soluții

Cum se rezolvă codul de eroare Mac 43 Permanent

MacOS este cea de-a doua platformă de operare pentru sisteme de operare , după Windows. De asemenea, Windows, Mac OS are, de asemenea, parte de erori. O eroare frustrantă pe care o întâmpină utilizatorii de Mac este “Operația nu poate fi terminată deoarece unul sau mai multe elemente necesare nu pot fi găsite. (Codul de eroare -43) ”

Această eroare apare de obicei atunci când încercați să ștergeți un fișier și să îl transferați în coșul de gunoi sau când încercați să mutați fișierele în jur. Cu toate acestea, nu toată lumea întâmpină această eroare. Conform datelor colectate, această eroare rar apare, cu excepția sistemelor, OS X El Capitan sau OS X 20.2 . Deci, dacă vă confruntați cu această problemă, nu trebuie să vă faceți griji, deoarece această eroare este ușor de stabilit.

[mai mult...]

Cum se rezolvă în Outlook eroarea de sincronizare pe sisteme Apple Macintosh

Datorită popularității Outlook, majoritatea utilizatorilor solicită să utilizeze Outlook pe dispozitive Mac, astfel încât Microsoft a lansat Outlook pentru Mac. Utilizatorii pot partaja calendare, note, trimite / primi mesaje de poștă electronică în Outlook pentru Mac, la fel ca MS Outlook. Pentru a actualiza fișierele din OST și PST Outlook, efectuați sincronizarea, dar unii utilizatori se plâng de Outlook pentru Mac erori tip  “Microsoft Sync Services a întâmpinat o problemă și trebuie să se închidă. Ne cerem scuze pentru neplăcere’. Pentru a remedia această eroare, este recomandat să ștergeți cache-ul Outlook Mac.

Cauzele principale ale problemei de sincronizare la Outlook sunt :

  • Setările preferințelor sincronizărilor nu sunt configurate corect
  • Outlook cache-ul de sincronizare nu a fost șters

Acestea ar putea fi cele două motive care cauzează erori, rezolvarea acestor probleme va remedia eroarea Outlook pentru Mac Sync

[mai mult...]

KB442590: Mesajul de eroare “JCO_ERROR_COMMUNICATION: Inițializarea destinației repository xxxx a eșuat: Conectați-vă la serverul de mesaje pe gazda XXX nu a reușit”

Când vă conectați la serverul de mesaje SAP BW, indiferent de aplicația Developer sau de Web (import de date), utilizatorii primesc un mesaj de eroare așa cum este arătat mai jos.

Conectare eșuată. Autentificare esuata.

Tip de eroare: JCO layer error

JCOConnection.connect a eșuat. java.lang.Exception: [JCO] Nu a reușit să se obțină tichet de conectare SAP com.sap.conn.jco.JCoException: (102) JCO_ERROR_COMMUNICATION: Inițializarea destinației repository xxxxx nu a reușit: Conectați-vă la serverul de mesaje pe gazda xx, xx, xx, xx a eșuat

Această problemă apare atunci când MicroStrategy este conectat numai la serverul de mesaje, în timp ce conexiunea la serverul de aplicații funcționează bine în același timp. Și uneori chiar și în sapGUI, conexiunea la serverul de mesaje are succes, în timp ce conexiunea nu funcționează.

 

[mai mult...]

Cum să actualizați Chromebookul

Check for Update Header

Sistemul de operare Chrome primește actualizări majore la fiecare șase săptămâni, iar patch-urile de securitate apar mai frecvent. Actualizările sunt, de obicei, descărcate și instalate automat în fundal, dar iată cum să vă asigurați că Chromebookul rulează întotdeauna cele mai recente produse disponibile.

Primul lucru: veți primi o notificare ori de câte ori o actualizare a fost descărcată și instalată, deoarece va trebui să reporniți mașina pentru a finaliza procesul de actualizare.

În colțul din dreapta jos, dați clic pe ceas pentru a deschide tava de sistem și panoul de notificări. Dacă este disponibilă o actualizare, va apărea o notificare în partea de sus a meniului – faceți clic pe “Restart to Update.”.

Asigurați-vă că salvați tot ceea ce lucrați înainte de a face clic pentru a reporni Chromebookul. Orice date nesalvate ar putea fi pierdute atunci când Chromebookul repornește.

Dacă nu vedeți această notificare, dați clic pe setarea Cog.

Apoi faceți clic pe meniul Hamburger, apoi pe “About Chrome OS” din partea de jos a meniului.

Faceți clic pe “Check for Updates”. Dacă Chromebookul dvs. găsește o actualizare, acesta va începe să se descarce automat.

După descărcarea actualizării, va trebui să reporniți dispozitivul pentru a finaliza procesul. Faceți clic pe “Restart”.

Dacă doriți mai degrabă să reporniți Chromebookul și să terminați lucrarea pe care o faceți, închideți doar meniul și Chromebookul dvs. va instala actualizarea la următoarea reîncărcare.

Pentru a verifica dacă Chromebookul este actualizat după ce repornește, reveniți la pagina “About Chrome OS” sau tastați chrome: // settings / help în caseta polivalentă a browserului Chrome. Ar trebui să vedeți acum “Your Chromebook is up to date” după ce ați instalat cea mai recentă actualizare.

[mai mult...]