Situatie
Este nevoie de adăugarea unui computer nou achiziționat în domeniul companiei.
Solutie
Pasi de urmat
Pentru a face schimbările necesare este nevoie de drepturi de administrator. Pentru a începe,se da click pe meniul START,apoi se caută opțiunea Control Panel.
În rubrica Computer name, domain, and workgroup settings, în dreapta se da click pe butonul “Change settings”
În fereastra deschisă, în rubrica “Member of” se bifează opțiunea “Domain”, apoi se introduce domeniul companiei,iar la sfârșit se da click pe “ok”:
Ultimul pas este de a confirma schimbarea făcută apasand “ok” în fereastră apărută, urmând că pc-ul să se repornească automat.
Tip solutie
PermanentPlan de restaurare in caz de nefunctionare
Se poate trece pc-ul din domeniu înapoi în workgroup dând click pe obtiunea workgroup în secțiunea “Member of”, apoi în rubrica “Workgroup” se introduce cuvântul “workgroup”.
La final se dă click “ok” iar pc-ul se va reporni.
Leave A Comment?