Adăugarea unui computer în domeniu

Configurare noua (How To)

Situatie

Este nevoie de adăugarea unui computer nou achiziționat în domeniul companiei.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a face schimbările necesare este nevoie de drepturi de administrator. Pentru a începe,se da click pe meniul START,apoi se caută opțiunea Control Panel.

În meniul Control Panel se caută opțiunea “System”, apoi de da click pe aceasta:

În rubrica Computer name, domain, and workgroup settings, în dreapta se da click pe butonul “Change settings”

În primul tab (Computer Name) se da click pe butonul Change:

.

În fereastra deschisăîn rubrica “Member of” se bifează opțiunea “Domain”, apoi se introduce domeniul companiei,iar la sfârșit se da click pe “ok”:

Ultimul pas este de a confirma schimbarea făcută apasand “ok” în fereastră apărută, urmând  pc-ul  se repornească automat.

Tip solutie

Permanent

Plan de restaurare in caz de nefunctionare

Se poate trece pc-ul din domeniu înapoi în workgroup dând click pe obtiunea workgroup în secțiunea “Member of”, apoi în rubrica “Workgroup” se introduce cuvântul “workgroup”.

La final se  click “ok” iar pc-ul se va reporni.

Voteaza

(8 din 20 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?