Aplicatii incompatibile la logare MAC

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă vă aflați uitându-vă la un ecran albastru atunci când porniți calculatorul Mac, ar putea însemna că unul dintre elementele dvs. de pornire – aplicații care pornesc automat la pornirea calculatorului dvs. Mac – este incompatibil cu MacOS. Cu un pic de încercare și eroare, puteți identifica ce aplicație este problema.

Solutie

Puteți elimina oricând aplicatiile  de conectare și porniți Mac după fiecare eliminare pentru a vedea dacă problema a dispărut. Pentru a face acest lucru, accesați Preferințe sistem> Utilizatori și grupuri și faceți clic pe numele dvs. din stânga sub Utilizator curent. Apoi, faceți clic pe fila Elemente de conectare de deasupra ferestrei spre dreapta. Evidențiați o aplicație și apoi faceți clic pe semnul “-” de mai jos. Acesta va fi eliminat din lista de elemente de conectare și puteți reporni Mac-ul pentru a vedea dacă problema dvs. de pornire a fost rezolvată. Dacă nu, puteți să vă întoarceți la listă și să eliminați o altă aplicație și să continuați până veți găsi vinovatul. Puteți adăuga elemente înapoi la lista de elemente de pornire atingând butonul “+” și selectând elementele din dosarul Aplicații.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 26 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?