Centralised Network Service- Cloud Services vs Local Services

Configurare noua (How To)

Situatie

Proceduri utile pentru administratori, dupa modelul celor din IT Policies.

  1. Cloud Services vs Local Services –

2. IaaS (Infrastructure as a Service) vs On Premise (Local Servers)

Backup

Nu este necesar.

Solutie

Pasi de urmat

In-House Server

Pros:

  • Vă dă control fizic asupra copiei de rezervă.
  • Păstrează datele critice în casă.
  • Nu este nevoie să vă bazați pe o conexiune la Internet pentru accesul la date.
  • Cât de des veți lua datele în afara locului de întâlnire, va reflecta cât de mult veți pierde în caz de urgență.

Cons:

  • Necesită o investiție de capital în hardware și infrastructură.
  • Aveți nevoie de spațiu în biroul dvs. pentru un raft sau cameră / dulap server, pe lângă suportul IT dedicat.
  • Poate fi mai susceptibilă la pierderea datelor în situații de dezastru datorită locației sale interne.
  • Poate fi mai rentabil pentru companiile mici și mijlocii. Nu sunt garantate timpii de întreținere sau de recuperare.

Cloud Server

Pros:

  • Nu este nevoie de hardware sau cheltuieli de capital la fața locului.
  • Stocarea poate fi adăugată după cum este necesar. Soluțiile sunt adesea la cerere, deci plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie.
  • Backupul și restaurarea pot fi inițiate de oriunde, utilizând orice computer, tabletă sau smartphone.
  • Datele pot fi salvate în cloud, la intervale de 15 minute, reducând la minimum pierderile de date în situații de dezastru. Ora de recuperare a setului de date este îmbunătățită.

Cons:

  • Costurile de recuperare a datelor ar putea depăși avantajele pentru companiile care nu sunt atât de dependente de uptime și recuperare instantanee.
  • Fiecare organizație va avea o limită a datelor care pot fi stocate în cloud datorită disponibilității și costului de stocare.
  • Recuperarea completă a datelor s-ar putea dovedi foarte consumatoare de timp și cu impact asupra sistemelor.

După cum puteți vedea, există multe avantaje și dezavantaje ale fiecărui set. Din acest motiv, se recomandă de multe ori un model hibrid clienților – adică o combinație atât a soluțiilor interne, cât și a celor bazate pe cloud. Având in-house server poate fi potrivit pentru companii care nu doresc să se bazeze pe Internet. În același timp, companiile pot profita de avantajele unei soluții cloud, cum ar fi e-mail Microsoft Exchange, pentru a permite utilizatorilor să se conecteze de oriunde cu un grad ridicat de uptime. Se garantează clienților 99,99% uptime un e-mail bazat pe cloud.

Un model de server hibrid oferă societăților o securitate mai mare a datelor. De exemplu, cu un model hibrid, clienții își pot face copii de rezervă la un server la fața locului, precum și o soluție cloud. Soluția partenerului de soluții de backup, introduce soluțiile de backup de rezervă, recuperare în caz de dezastru și soluții de continuitate în afaceri.

Iată un exemplu de model hibrid. După cum puteți vedea, clientul are un server la fața locului cu spațiu de stocare local de rezervă. Angajații accesează desktopurile, aplicațiile, fișierele, imprimantele și e-mailurile de la birou folosind rețeaua locală. În același timp, datele sunt susținute pentru redundanță într-o soluție bazată pe cloud, iar e-mailul este în întregime în cloud cu Hosted Microsoft Exchange. Configurația cloud oferă de asemenea, angajaților acces oriunde la desktop-uri, aplicații, fișiere, imprimante și e-mailuri.

Modelul hibrid pare să fie pe trend cu ceea ce se întâmplă în industria IT în general. Potrivit unui articol din Wall Street Journal, viitorul tehnologiei ar putea fi în “ceață”, mai degrabă decât în ​​nor. Cu alte cuvinte, soluțiile cloud sunt excelente, dar este posibil ca firmele să nu vrea să aibă totul “acolo” în nor. Unele soluții vor trebui să fie păstrate în interior sau pe dispozitiv, mai aproape de pământ. Pentru multe companii, cea mai bună configurație va fi undeva între ele, despre care articolul se referă la “ceață”.

Cloud

Cartea de vizită a software-ului și a infrastructurii bazate pe cloud este convenabilă.

  • Furnizorul de servicii cloud, nu tu, este cel care creează noi servere, înlocuind mașinile vechi, schimbând componentele buggy și asigurând actualizarea mecanismelor de securitate. Suportul în derulare este ușor.
  • Din nou, nu trebuie să vă faceți griji despre restaurarea firmware-ului sau înlocuirea hard disk-urilor care nu reușesc. Și patch-urile OS sunt lansate automat în cazul PaaS și SaaS (de fapt, nu vă faceți griji în legătură cu sistemul de operare), ceea ce reprezintă o încărcătură uriașă în spatele departamentului IT.
  • Cloud este flexibil. Un serviciu de tip cloud se poate întinde mai mult sau mai puțin, pentru a reacționa la cerințele de calcul fluctuante. Chiar dacă aveți nevoie de un site web pentru câteva luni, puteți să-l setați rapid și ușor și să îl închideți când ați terminat, fără a trebui să cumpărați niciun fel de hardware. De fapt, o astfel de “agilitate operațională” a fost citată ca un motiv principal pentru absorbția norului într-un studiu Gartner din 2014.
  • Cloud este scalabil. Dacă executați toate sau majoritatea operațiunilor dvs. la sediu, scalarea necesită de obicei achiziționarea și implementarea de noi servere, ceea ce este costisitor și consumator de timp. Cu norul pe care-l plătiți în mod curent și scalarea se face în spatele scenei, instantaneu (unele au comparat acest lucru cu un serviciu de utilități). Dacă organizația dvs. vede un maxim de activitate sezonieră, puteți adăuga pur și simplu resurse nor sau licențe pentru utilizatori atunci când sarcina este grea și scalarea în jos când lucrurile încetinesc.

Setarea cloud-ului este simplă. Noțiuni de bază cu o soluție SaaS cum ar fi birou de ajutor pentru cloud sau o aplicație de partajare de fișiere poate fi la fel de simplă ca și completarea unui formular online și faceți clic pe Trimiteți, în funcție de serviciu. Comparați-le cu procurarea hardware-ului, cu gestionarea și instalarea proiectelor, și cu menținerea unei alternative tradiționale la locul de muncă.

La fața locului: Mai mult control, mai puțin scalabilitate

Există încă multe motive bune pentru a rula aplicații pe propriile servere:

  • Performanța locală este adesea mai bună. În centrul său, cloud computing-ul reprezintă resurse IT furnizate printr-o rețea IP (cum ar fi internetul). Ce anume înseamnă asta? Pe scurt: dacă conexiunea la internet este lentă, vă puteți aștepta la latență, ceea ce poate duce la plângerile serverului de a fi lent și de a reduce productivitatea. O abordare internă a calculului înseamnă că datele dvs. au loc la nivel local (fără distanțe lungi pentru a călători pe Internet), astfel încât să puteți accesa rapid și nu trebuie să părăsiți rețeaua dvs. privată.
  • Variantele hardware ale locațiilor depind de dvs. Cu ajutorul cloud-ului public, s-ar putea să fiți încărcat cu servere de mărfuri care salvează furnizorul o bucată de schimbare, dar nu sunt ideale pentru dvs. îți oferă libertatea de a cumpăra și de a face upgrade la discreția ta. Așadar, ați putea să vă simțiți pe o mașină de ultimă oră, cu funcții avansate dacă doriți.
  • Securitatea localizată este direct în competența dvs. Cu infrastructura proprie, știi unde merg datele tale și unde se află în repaus. Nu trebuie să trimiteți informații potențial sensibile prin internet și nu se va termina pe unitățile de hard disk ale unui server într-un centru de date aleatoriu, pentru a avea mai mult control.
  • Costurile la fața locului ar putea fi mai ușor de gestionat. Deoarece decideți când și ce să cumpărați, sunteți mai puțin obligați să vă asigurați de ce un furnizor dorește să plătească pentru un serviciu cheie. Și pe măsură ce o companie crește, economiile de scară ar putea funcționa și în favoarea ta, făcând potențial servere locale mai ieftine decât serverele cloud. Pentru a găsi cu siguranță, puteți urmări costurile pentru cloud computing utilizând instrumente cum ar fi Spiceworks Cloud Monitor și prețul pentru a compara costurile istorice cu achiziția propriului hardware.

La fel ca multe întrebări IT, răspunsul este “depinde”. Dacă aveți expertiza necesară pe personal și resurse suficiente pentru a furniza ceea ce este necesar, atunci poate doriți să îl păstrați la fata locului. Dacă aveți probleme de încredere sau cerințe de conformitate foarte unice, vă recomandăm să faceți acest sa-l păstrațila fata locului. Puteți găsi un furnizor de cloud care poate îndepliniți cerințele de securitate și de conformitate mai bine decât puteți și pentru costuri mai mici!

Dacă nu aveți și nu vă puteți permite expertiza personalului pentru a menține ceva, ofertele bazate pe cloud ar trebui să fie foarte atrăgătoare. Dacă aveți nevoie de prezență globală, suport 24x7x365 sau scară extremă, bazată pe cloud ofertele ar putea fi singura modalitate realistă de a ajunge acolo pentru o afacere. Să ne uităm la câteva lucruri specifice trebuie să țineți cont atunci când evaluează dacă trebuie să faceți ceva la fata locului sau să îl mutați în cloud.

  • Expertiza: Furnizorii de servicii de cloud se specializează într-o ofertă, și personalul cu expertiza necesară.
  • 24x7x365 sprijin și monitorizarea: La fata locului sistemele de monitorizare pot rula 24×7, dar păstrarea personalului în jurul valorii de ceasul poate fi foarte scump.
  • Scala: Unul dintre avantajele mari pentru serviciul de cloud furnizori este reunirea resurselor. Ei pot să vă ofere o gamă de servicii pe care nu le puteți achizitiona personal la nici un pret.
  • Trust: Când îl executați singur, trebuie sa te ingrijorezi de doar ce faci tu.
  • Conformitate: Furnizorii de servicii cloud au echipe devotate conformității și pot rezolva problemele cu ușurință.
  • SLA: Majoritatea furnizorilor de servicii de cloud oferă solutii financiar susținute de SLA. Și ei vor avea întreruperi, dar  ve-ți obține credit pentru perioadele de nefuncționare și nu ve-ți lucra în permanență pentru a restabili serviciile.
  • Înţelegerea business-ului dvs.: La fata locului numai tu poți să-ți înțelegi afacerea. Tu știi ce utilizator, client sau aplicatie este mai importantă.
  • Securitate: La fata locului securitatea este critică și numai dvs. știți bunurile și oamenii dvs.
  • Personalizare: La fata locului când o implementați, puteți face orice vă place și vă puteți personaliza lucrurile, adăugați plug-inuri etc., după cum considerați necesar.
  • Model de cost: Soluțiile cloud sunt servicii la care vă abonați și ca atare, pot fi clasificate ca fiind cheltuieli operaționale. Există adesea avantaje fiscale mari pentru asta.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 27 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?