Situatie
Instrucțiunile de control al accesului utilizatorului (UAC) din Windows 10 pot fi enervante, mai ales atunci când rulați adesea un program care necesită permisiuni de administrator. Din fericire, există o modalitate de a crea o comandă rapidă care nu vă solicită UAC.
Acest truc funcționează prin configurarea unei sarcini programate pentru a rula aplicația țintă în modul Administrator pentru dvs. Puteți apoi să creați o comandă rapidă pe desktop care să spună sarcina de executat, care va ocoli promptul UAC la următoarea dată când faceți clic pe comanda rapidă.
În timp ce puteți dezactiva tehnic UAC-urile în totalitate, aceasta este o idee inerent proastă, deoarece deschide securitatea computerului la potențialele amenințări și codul rău intenționat.
Deoarece executarea Task Scheduler necesită să faceți clic pe un prompt UAC care oferă administratorului privilegii pentru a configura o sarcină, acest truc nu este chiar o lacună de securitate.
Solutie
Pasi de urmat
Cum se creează o sarcină programată
Pentru a lansa Task Scheduler, faceți clic pe Start, tastați Scheduler Task în bara de căutare, apoi selectați pictograma Scheduler Task în rezultatele căutării.
Când se deschide Scheduler Task, faceți clic pe „Create Task” din panoul din partea dreaptă a ferestrei.
Dați sarcinii un nume simplu – de preferat fără spații – care este ușor de reținut și apoi bifați caseta de lângă „Rulați cu cele mai înalte privilegii”. Puteți chiar să îi oferiți o scurtă descriere dacă doriți, dar nu este necesar.
În mod implicit, dacă configurați această sarcină pe un laptop, Task Scheduler nu va executa sarcina decât dacă computerul este conectat la curent alternativ. Dacă nu dezactivați această opțiune, atunci când faceți clic pe comanda rapidă, sarcina nu va iniția programul și nu va rămâne într-o stare „Coadă” până când nu conectați curentul alternativ.
Faceți clic pe fila „Condiții” și debifați caseta de lângă „Porniți sarcina numai dacă computerul este pornit.
Apoi, treceți la fila „Acțiuni” și apoi faceți clic pe butonul „Nou” pentru a crea o acțiune nouă pentru sarcină.
Acum, faceți clic pe „Navigați” pentru a căuta rularea aplicației atunci când începeți sarcina.
Găsiți aplicația pe care doriți să o porniți, apoi faceți clic pe „Deschide” după ce o selectați în File Explorer.
Faceți clic pe „OK” pentru a salva modificările.
Faceți clic pe „OK” încă o dată pentru a termina procesul de creare a sarcinilor.
După ce creezi sarcina, asta trebuie să faci pentru această parte. Dacă doriți să vă asigurați că sarcina se desfășoară așa cum este de așteptat, selectați „Task Scheduler Library”, faceți clic dreapta pe sarcina din listă, apoi faceți clic pe „Executare” din meniul contextual.
Odată ce toate sistemele sunt terminate, închideți Task Scheduler, luând nota de numele pe care l-ați folosit pentru sarcină.
Leave A Comment?