Cum remediați când Spotify nu vă descarca melodiile locale

Configurare noua (How To)

Situatie

Nu vedeți fișierele muzicale locale ale dispozitivului dvs. în aplicația Spotify pentru iPhone sau Android? Există diverse motive pentru care aplicația nu va lista melodiile tale locale. Vom vedea ce puteți face pentru a vă putea transmite muzica locală cu aplicația Spotify.

Solutie

Dacă încercați să localizați fișierele muzicale locale ale mașinii Windows sau Mac în Spotify pe telefonul dvs., veți fi dezamăgiți să aflați că Spotify nu vă mai permite să sincronizați muzica de pe computer cu dispozitivul mobil. Era posibil să se facă asta înainte, dar această caracteristică a dispărut acum.

Aceasta înseamnă că, dacă doriți să redați fișierele muzicale ale computerului în Spotify pe iPhone sau pe telefonul Android, va trebui să transferați acele fișiere de pe computer pe smartphone. Spotify afișează numai fișierele muzicale pe care le poate găsi local pe dispozitivul dvs.

Chiar dacă aveți piese muzicale locale pe telefon, pentru ca Spotify să le afișeze, trebuie să activați o opțiune în aplicația de pe telefon. Dacă opțiunea este dezactivată, nu veți vedea melodiile locale.

  • Pentru a activa această opțiune pe un telefon Android, accesați Spotify > Setări. În secțiunea „Fișiere locale”, comutați pe „Afișați fișierele audio de pe acest dispozitiv”.
  • Pe un iPhone, accesați Spotify > Setări > Fișiere locale. Aici, activați opțiunea „Afișați fișierele audio de pe acest dispozitiv”.
  • Spotify va scana acum telefonul pentru fișiere muzicale și va adăuga acele fișiere în „Biblioteca ta”.
  • Spotify necesită acces la stocarea locală a telefonului pentru a scana și adăuga fișierele în aplicație. Dacă ați refuzat această permisiune pe telefon, acesta poate fi motivul pentru care nu vă puteți vedea fișierele locale în aplicație.

Verificați permisiunile aplicației Spotify de pe telefon și asigurați-vă că aplicația are toate permisiunile de care are nevoie.

  • Pentru a face asta pe un telefon Android, accesați Setări > Aplicații > Spotify > Permisiuni > Muzică și audio pe telefon. Aici, activați opțiunea „Permite”.
  • Dacă sunteți utilizator iPhone, navigați la Setări > Spotify și lăsați aplicația să aibă toate permisiunile necesare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?