Cum remediați situatia in care OneDrive nu se sincronizează

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă ați folosit un computer Windows în ultimii ani, ați interacționat cu OneDrive. Această soluție de stocare în cloud de la Microsoft este încorporată în Windows 10 și sistemele mai noi și, dacă v-ați conectat cu un cont Microsoft la prima configurare a computerului, probabil că sunteți deja configurat pentru a utiliza software-ul. OneDrive, la fel ca majoritatea programelor de backup în cloud, poate fi dificil de depanat atunci când lucrurile nu funcționează așa cum vă așteptați sau dacă fișierele dvs. nu sunt sincronizate atunci când ar trebui să fie.

Solutie

Primul loc de început sunt Setările din aplicația OneDrive. OneDrive este probabil deja prezent în tava de sistem ca pictogramă cloud. Asigurați-vă că v-ați conectat la OneDrive folosind contul potrivit. Va trebui să utilizați același cont pe alt dispozitiv pentru a vă sincroniza fișierele, așa că asigurați-vă că nu a fost implicit la un cont alternativ, provocând o discrepanță. Dacă pictograma OneDrive are un simbol de pauză pe ea, ar trebui să vedeți un mesaj că fișierele nu se sincronizează în prezent în fereastra OneDrive. Faceți click pe mesaj pentru a relua sincronizarea.

Apoi, introduceți Setări OneDrive făcând clic pe pictograma roată și apoi Setări în OneDrive. Faceți clic pe Sincronizare și copiere de rezervă în partea stângă a ferestrei Setări. Va exista o opțiune pentru a întrerupe sincronizarea în modul de economisire a bateriei, precum și una pentru a o întrerupe dacă sunteți pe o conexiune contorizată.

Dacă acestea sunt selectate și doriți să le lăsați selectate, asigurați-vă că computerul nu este în prezent în modul de economisire a bateriei făcând clic pe pictograma bateriei din bara de sistem. De asemenea, asigurați-vă că sunteți conectat la o conexiune la internet care nu este măsurată. Puteți vedea dacă o conexiune este sau nu marcată ca măsurată sau nu în proprietățile conexiunii conexiunii dvs. la internet.

Dacă totul pare corect până acum, dar fișierele încă nu se sincronizează, asigurați-vă că ați selectat folderul care îl conține în setările de backup. În aceleași setări OneDrive ca și înainte, cu contul selectat, faceți clic pe butonul Alegeți foldere. Aici veți putea alege ce foldere se vor sincroniza cu OneDrive. Asigurați-vă că este selectată locația fișierului pe care doriți să-l sincronizați. În mod implicit, acesta ar trebui să includă dosarul Desktop și Documente.

Dacă încercați să faceți o copie de rezervă a unui fișier de pe o unitate portabilă, cum ar fi o unitate flash USB, va trebui să-l mutați într-un folder OneDrive. Puteți face clic dreapta pe fișier, selecta OneDrive, apoi Mutați în OneDrive pentru a-l adăuga rapid în folderul principal OneDrive. De asemenea, îl puteți lipi manual într-un folder care este sincronizat cu OneDrive. După aceea, informațiile ar trebui să înceapă să se sincronizeze.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(2 din 3 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?