Cum rezolvam: 8018000a Enrollment Error

Configurare noua (How To)

Situatie

Uneori, problemele de permisiuni pot cauza eroarea 8018000a

  • Eroarea 8018000a apare în Microsoft Intune / Endpoint Windows Enrollments în timpul înregistrării dispozitivului
  • Eroarea poate apărea uneori din cauza unui alt utilizator care se înregistrează deja pe dispozitiv
  • Modificarea registrului și eliminarea intrărilor ar putea fi o opțiune viabilă de depanare.

Solutie

Înainte de a încerca orice pași avansati de depanare, parcurgeți următoarele verificări preliminare:

  • Verificați că dispozitivul nu se află în portalul dvs. Intune
  • Verificați dacă computerul nu este conectat, rulând acest lucru în comanda elevată: dsregcmd /status.

Dacă nu puteți rezolva eroarea, continuați cu soluțiile de mai jos:

1. Ștergeți toate GUID-urile din Registrul de înscriere
  1. Apăsați tastele WindowsR pentru a deschide fereastra Run, introduceți regedit și apăsați Enter pentru a deschide Editorul de registry
  2. Copiați și inserați următoarea cale și apăsați Enter:           HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Enrollments
  3. Ștergeți toate GUID-urile din această secțiune, cu excepția Context, Ownership, Status și ValidNodePaths.
2. Eliminați celălalt cont de serviciu sau școală
  1. Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Profilul de utilizator și deconectați-vă de la contul dvs.
  2. Apoi, conectați-vă utilizând celălalt cont de administrator care s-a înscris sau s-a alăturat dispozitivului
  3. Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Setări și alegeți Conturi
  4. Acum, faceți click pe Acces la serviciu și faceți click pe Deconectare pentru contul înscris
  5. Repetați pașii 1 și 2 pentru a vă reconecta la contul dvs. pe Windows și navigați la Work Access
  6. Apoi, faceți click pe Alăturați-vă pentru a vă înscrie dispozitivul
  7. Așteptați confirmarea și faceți click pe Terminare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 8 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?