Situatie
Uneori, problemele de permisiuni pot cauza eroarea 8018000a
- Eroarea 8018000a apare în Microsoft Intune / Endpoint Windows Enrollments în timpul înregistrării dispozitivului
- Eroarea poate apărea uneori din cauza unui alt utilizator care se înregistrează deja pe dispozitiv
- Modificarea registrului și eliminarea intrărilor ar putea fi o opțiune viabilă de depanare.
Solutie
Înainte de a încerca orice pași avansati de depanare, parcurgeți următoarele verificări preliminare:
- Verificați că dispozitivul nu se află în portalul dvs. Intune
- Verificați dacă computerul nu este conectat, rulând acest lucru în comanda elevată: dsregcmd /status.
Dacă nu puteți rezolva eroarea, continuați cu soluțiile de mai jos:
1. Ștergeți toate GUID-urile din Registrul de înscriere
- Apăsați tastele Windows+ R pentru a deschide fereastra Run, introduceți regedit și apăsați Enter pentru a deschide Editorul de registry
- Copiați și inserați următoarea cale și apăsați Enter:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Enrollments
- Ștergeți toate GUID-urile din această secțiune, cu excepția Context, Ownership, Status și ValidNodePaths.
2. Eliminați celălalt cont de serviciu sau școală
- Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Profilul de utilizator și deconectați-vă de la contul dvs.
- Apoi, conectați-vă utilizând celălalt cont de administrator care s-a înscris sau s-a alăturat dispozitivului
- Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Setări și alegeți Conturi
- Acum, faceți click pe Acces la serviciu și faceți click pe Deconectare pentru contul înscris
- Repetați pașii 1 și 2 pentru a vă reconecta la contul dvs. pe Windows și navigați la Work Access
- Apoi, faceți click pe Alăturați-vă pentru a vă înscrie dispozitivul
- Așteptați confirmarea și faceți click pe Terminare.
Leave A Comment?