Cum rezolvi problemele de afișare a aplicațiilor în Citrix Workspace pe un monitor secundar

Configurare noua (How To)

Situatie

Aplicațiile Citrix nu se afișează corect pe un monitor secundar (ex. doar jumătate din aplicație este vizibilă). Pe ecranul principal al laptopului, aplicațiile se afișează corect.

Solutie

  1. Deschide setările avansate din Citrix Workspace:
    • Click dreapta pe iconița Citrix Workspace
    • Click pe Advanced Preferences
  2. Accesează setările pentru High DPI:
    • În fereastra Advanced Preferences, selectează High DPI.
  3. Schimbă modul de scalare:
    • Sub întrebarea Scale the session for high resolution? (Scalează sesiunea pentru rezoluție înaltă?), selectează opțiunea:
      • No, use the native resolution (Nu, folosește rezoluția nativă).
  4. Salvează modificările:
    • Apasă pe Save pentru a aplica noile setări.
  5. Repornește aplicațiile Citrix:
    • Închide și redeschide aplicațiile Citrix pentru ca setările să intre în vigoare.

Rezultat:

Aplicațiile Citrix se vor afișa corect atât pe monitorul secundar, cât și pe ecranul principal al laptopului.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(3 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?