Cum sa adaugi o vizualizare de tip calendar la o lista in Sharepoint

Configurare noua (How To)

Situatie

Sa presupunem ca avem o lista in sharepoint cu diferite inregistrari ce contin si informatii de tip data pe care am vrea sa le vizualizam si intr-un calendar pentru o mai buna organizare.

Backup

Nu este necesar.

Solutie

Pentru a face acest lucru trebuie sa adaugam o noua vizualizare de tip calendar la lista noastra.

Vom lua ca exemplu lista de mai jos:

Astfel vom merge in setarile listei,

iar in sectiunea Views ii vom da Create view,

iar fereastra nou aparuta vom alege Calendar View.

Vom alege un nume relevant,

apoi alegem coloanele dupa care sa ordoneze elementele in calendar.

Vom alege apoi titlul pe care dorim sa il afiseze in modurile de vizualizare dupa zi/saptamana/luna (Obligtoriu)

Alegem modul de vizualizare implicit dupa care salvam apsand OK.

In final, ca si rezultat vom avea ceva asemanator.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 39 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?