Cum sa creezi un spatiu de lucru in Postman?

Configurare noua (How To)

Situatie

Vreti sa creati un spatiu de lucru/workspace in Postman.

Cum procedati?

Solutie

Faceți clic pe meniul derulant din spațiul de lucru care se afișează în bara de antet. De exemplu, în imaginea de mai jos, faceți click pe spațiul de lucru numit “Spațiul meu de lucru”.Faceți clic pe link-ul “Creare nouă”.Determinați dacă doriți să creați un spațiu de lucru personal sau de echipă.

Pentru a crea un spațiu de lucru personal, verificați spațiul de lucru pentru a introduce numele și descrierea spațiului de lucru.
Faceți clic pe butonul Creare spațiu de lucru.
În acest moment, puteți crea o nouă colecție în noul spațiu de lucru.
De asemenea, puteți să permiteți accesul la colecțiile existente din alte spații de lucru în acest nou spațiu de lucru.

Pentru a crea un spațiu de lucru în echipă, introduceți numele și descrierea spațiului de lucru.

Schimbați tipul spațiului de lucru pe “Team” pentru a dezvălui opțiuni suplimentare pentru a invita membrii în spațiul de lucru.

Adăugați membri în acest spațiu de lucru introducând adresa lor de e-mail sau numele de utilizator al utilizatorilor existenți.

Dacă sunteți administrator, toate adresele de e-mail care nu sunt asociate cu membrii echipei actuale vor fi invitați să se alăture echipei.

Utilizatorii Postman Enterprise pot verifica caseta pentru a limita vizibilitatea acestui spațiu de lucru pentru membrii invitați pentru a crea un spațiu de lucru privat.

Faceți clic pe butonul Creare spațiu de lucru pentru a finaliza crearea spațiului de lucru.

.

 


Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 19 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?