Cum schimbi locația implicită de salvare în aplicațiile Office

Configurare noua (How To)

Situatie

Schimbarea locației implicite (Default) de salvare în aplicațiile Office:

Solutie

Pași:

    1. Deschide aplicația Office:
      • Deschide Word, Excel sau PowerPoint.
    1. Accesează setările:
      • Click pe File (Fișier) în colțul din stânga sus.
      • Selectează Options (Opțiuni) din partea de jos a meniului.
    2. Setează locația implicită de salvare:
      • În fereastra Word Options (Opțiuni Word), mergi la secțiunea Save (Salvare) din meniul din stânga.
      • Caută câmpul Default local file location (Locația implicită a fișierelor locale).
      • Introdu calea dosarului preferat (ex. C:\Documentele mele) sau selectează locația dorită folosind butonul Browse (Navighează).
    3. Activează salvarea pe computer (opțional):
      • Tot în secțiunea Save, găsește opțiunea Save to Computer by Default (Salvează pe computer implicit) și bifează caseta.
    4. Aplică modificările:
      • Apasă OK pentru a salva setările.
      • Testează salvând un document nou pentru a te asigura că locația implicită a fost schimbată.

Tip solutie

Permanent

Article Attachments

Voteaza

(2 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?