Cum se creează un grafic Gantt în foi de calcul Google

Configurare noua (How To)

Situatie

Un grafic Gantt este un tip de diagramă de bare utilizat frecvent, care ilustrează defalcarea planificării unui proiect în sarcini sau evenimente afișate la timp. Foi de calcul Google are o caracteristică la îndemână pentru a vă ajuta să creați un grafic Gantt pentru proiectul dvs.

Sheets Header

Solutie

Pasi de urmat

Mai întâi, creați o foaie și introduceți câteva rubrici în celule pentru a începe. Veți avea nevoie de una pentru sarcini, data de început și data de încheiere. Completați fiecare celulă cu detaliile proiectului. Ar trebui să arate astfel:

Create a table with three headings: Tasks, Start Date, and End Date. Fill it out with your project's data.

Apoi, faceți un tabel similar în partea laterală sau dedesubtul precedentului, care va servi drept mod de calculare a graficelor din fiecare porțiune a graficului Gantt. Tabelul va avea trei rubrici pentru a genera diagrama Gantt: sarcini, zi de început și durata (în zile) a activității. Ar trebui să arate astfel:

Make another table underneath the previous one with these three headings: Tasks, Start on Day, and Duration.

După ce Aranjati rubricile, trebuie să calculați ziua și durata de început. Rubrica „Sarcini” va fi aceeași ca mai sus. Puteți pur și simplu să copiați celulele de dedesubt, să le referiți direct sau să le rescrieți dacă doriți.

Pentru a calcula „Start on Day”, trebuie să găsiți diferența dintre data de început a fiecărei sarcini și data de început a primei sarcini. Pentru a face acest lucru, convertiți mai întâi fiecare dată într-un număr întreg și apoi scădeați de la data de început a primei sarcini: (<TaskStart> – <FirstTaskStart>). Va arăta astfel:

=INT(B4)-INT($B$4)
Type in the following formula and press Enter.

În formulă, <FirstTaskStart> va fi întotdeauna o valoare absolută. Google Sheets folosește caracterul semnului dolar ($) pentru a „bloca” un rând sau o coloană – sau, în cazul nostru, ambele – atunci când face referire la o valoare.

Așadar, atunci când copiem aceeași formulă pentru celulele ulterioare – pe care le facem în pasul următor – folosind semnul dolar ca acesta, ne asigurăm că acesta face întotdeauna referire la această valoare în B4, care este începutul primei sarcini.

După ce apăsați tasta „Enter”, faceți din nou clic pe celulă și apoi faceți dublu clic pe micul pătrat albastru.

Click on the cell you previously entered the formula into, and then double-click the little blue square to apply the same formula to the subsequent cells in the column.

Ca și magia, foile vor folosi aceeași formulă – dar asigurându-vă că se referă celula corectă de mai sus – pentru celulele direct dedesubt, completând secvența.

Voila! The formula calculates the rest of the cells in that column.

Acum, pentru a calcula durata, trebuie să determinați cât timp va dura fiecare sarcină. Acest calcul este puțin mai complicat și găsește diferența dintre alte câteva variabile. Formula va semăna cu formatul (<CurrentTaskEndDate> – <FirstTaskStartDate>) – (<CurrentTaskStartDate> – <FirstTaskStartDate>) și va arăta astfel:

=(INT(C4)-INT($B$4))-(INT(B4)-INT($B$4))

To calculate the number of days that each task is projected to take, type in the following formula and press the Enter key.

Ca și înainte, trebuie să convertiți fiecare format de date într-un număr întreg, pe măsură ce îl referiți în formulă. De asemenea, variabilele care vor rămâne identice prin toate celulele sunt făcute referință folosind caracterele semnului dolar.

După ce apăsați tasta „Enter”, faceți din nou clic pe celulă și apoi faceți dublu clic pe micul pătrat albastru.

Just like before, click on the previous cell, and then double-click the little blue square to apply the formula to the remaining cells in the column.

La fel, Google Sheets completează celulele rămase pentru tine.

Just like magic, the cells are filled with the duration of days each task will take to complete.

Evidențiați întreaga tabelă.

Highlight the entire second table.

Apoi, faceți clic pe Inserare> Diagrama.

Click Insert > Chart.

Din panoul Editor de diagrame din dreapta ferestrei, faceți clic pe caseta derulantă din „Tip grafic”, derulați în jos și faceți clic pe „Graficul barelor stivuite”.

From the Chart editor pane, click the dropdown box for chart type, scroll down to the heading Bar, and then choose "Stacked Bar Graph."

În cele din urmă, faceți clic pe oricare dintre barele de culoare roșu deschis, faceți clic pe selectorul de culori, apoi alegeți „Niciuna” din partea superioară a selectorului de culori.

Click on any of the light red sections of the graph, click on the color picker from the chart editor pane, and then choose "None" from color selector.

După, îndreptați-vă la fila „Personalizați” din panoul Editor de diagrame, faceți clic pe „Titluri grafic și axă” și dați-vă unui nume graficului.

Next, give your Gantt chart a title by clicking on the Customise tab, Chart & axis titles, and then type it into the "Title text" box provided.

Cu aceasta, ați creat un grafic Gantt complet funcțional care se actualizează în timp real.

And there you have it. A beautifully made Gantt chart.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(21 din 44 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?