Cum se introduce și se personalizează o semnătură în Microsoft Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Aveți o foaie Microsoft Excel pe care aveți nevoie ca cineva să o verifice, să o confirme sau să o accepte. Vom vedea cum să adăugați și să personalizați o linie de semnătură în foaia dvs. de calcul Microsoft Excel.

Ne gândim mai ales la linii de semnătură în termeni de contracte, documente legale și acorduri imobiliare. Puteți crea aceste tipuri de documente și puteți solicita semnături folosind Microsoft Word. Dar cu utilitatea Excel pentru urmărirea finanțelor companiei, a foilor de timp ale angajaților, a jurnalelor și altele, este posibil să aveți nevoie de o semnătură și într-o foaie de calcul.

  • Deschideți registrul de lucru Microsoft Excel pe Windows 10, precum și foaia pe care doriți să o utilizați. Începând cu această scriere, obiectul Signature Line nu este disponibil în Microsoft Excel online sau pentru Mac.
  • Accesați fila Inserare și în partea dreaptă a panglicii, dați click pe „Text”. În caseta derulantă, alegeți „Linie semnătură”, apoi „Linie semnătură Microsoft Office”.
  • Se va deschide o fereastră de personalizare pentru a configura linia de semnătură în funcție de preferință. Deși fiecare articol este opțional, este posibil să găsiți unul sau mai multe benefice pentru documentul care necesită semnătura.

Semnatar sugerat: introduceți numele persoanei care va semna documentul.
Titlul semnatarului sugerat: introduceți titlul sau poziția persoanei pe care așteptați să o semnați.
Adresa de e-mail a semnatarului sugerat: introduceți adresa de e-mail a semnatarului.
Instrucțiuni către semnatar: dacă aveți instrucțiuni speciale, le puteți introduce aici. De asemenea, puteți include detalii pentru verificarea informațiilor, confidențialitate sau ceva similar.
Permiteți semnatarului să adauge comentarii în caseta de dialog Semnare: bifați caseta pentru a include această opțiune dacă doriți să permiteți notițe sau le puteți cere să lase câteva în zona Instrucțiuni către semnatar.
Afișați data semnării în linia de semnătură: este obișnuit să includeți data la care semnați un document, deci ar trebui să luați în considerare bifarea casetei pentru a include acest lucru.

Când terminați de ajustat aceste elemente, faceți clic pe „OK” pentru a insera linia de semnătură. Puteți muta apoi linia de semnătură trăgând caseta de închidere sau o puteți redimensiona glisând o margine sau un colț.

Dacă doriți să editați elementele de configurare a semnăturii enumerate mai sus după ce ați inserat linia de semnătură, acest lucru este ușor. Faceți clic dreapta pe caseta liniei de semnătură din foaie și alegeți „Configurare semnătură”.

Acum că aveți linia de semnătură în foaia dvs. Microsoft Excel, puteți salva registrul de lucru. Partajați-o sau imprimați-o pentru a obține semnătura.

OBS! Dacă tipăriți foaia, elemente precum instrucțiunile către semnatar nu vor fi afișate. Acestea (împreună cu data la care îl semnează) sunt vizibile atunci când destinatarul semnează digital documentul.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 3 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?