Eliminarea sau reconfigurarea autentificarii cu doi factori

Configurare noua (How To)

Situatie

Autentificarea cu doi factori împiedică alte persoane să vă acceseze conturile, chiar dacă vă cunosc parola. Anumite funcționalități din majoritatea aplicatiilor necesită securitatea autentificării cu doi factori. Când autentificarea cu doi factori este activată, doar dvs. vă puteți accesa contul utilizând un dispozitiv de încredere. Când vă autentificați pentru prima dată pe un dispozitiv nou, trebuie să furnizați două tipuri de informații: parola ID‑ului și un cod de verificare format din șase cifre care este trimis automat la numărul dvs. de telefon sau afișat pe dispozitivele de încredere. Prin introducerea codului, confirmați că acordați încredere noului dispozitiv.

Solutie

Pasi de urmat
Cum activez sau dezactivez autentificarea cu doi factori pe Instagram pentru mai multe dispozitive?
În cazul în care configurezi autentificarea cu doi factori pentru un cont de Instagram folosind o aplicație terță de autentificare, poți conecta mai multe dispozitive la autentificarea cu doi factori în contul respectiv.
Când adaugi mai multe dispozitive la autentificarea cu doi factori într-un singur cont de Instagram, primești un cod de conectare din 6 cifre de la aplicația de autentificare de pe dispozitiv.Reține că, înainte să poți adăuga alte dispozitive, este nevoie să configurezi autentificarea cu doi factori pe un dispozitiv folosind o aplicație de autentificare. Pe dispozitivele suplimentare trebuie să descarci o aplicație de autentificare înainte de a le conecta la autentificarea cu doi factori.
Pentru a configura autentificarea cu doi factori pe dispozitive suplimentare
  • Descarcă o aplicație de autentificare de la terți (de exemplu, Duo Mobile, Apple Passwords sau Google Authenticator) pe dispozitivul pe care vrei să îl adaugi. Apoi deschide aplicația Instagram pe dispozitivul respectiv.
  • Atinge profile sau fotografia de profil în dreapta jos ca să-ți accesezi profilul.
  • Atinge more options în dreapta sus, apoi atinge settingsSetări.
  • Atinge Securitate, apoi atinge Autentificare cu doi factori.
  • Atinge toggle lângă Aplicație de autentificare, apoi atinge Adaugă.
  • Denumește dispozitivul adăugat, apoi atinge Continuare.
  • Atinge Copiază cheia și lipește-o în aplicația de autentificare.
  • După ce asociezi contul de Instagram cu aplicația de autentificare, copiază codul format din 6 cifre creat de aplicația de autentificare.
  • Revino în aplicația Instagram, atinge Continuare și lipește codul din 6 cifre pentru a finaliza procesul pe dispozitivul respectiv.
Reține că poți să adaugi până la 5 dispozitive conectate la autentificarea cu doi factori pentru un singur cont de Instagram și să ștergi oricând un dispozitiv conectat.
Pentru a șterge un dispozitiv conectat din autentificarea cu doi factori
  • Atinge profile sau fotografia de profil în dreapta jos ca să-ți accesezi profilul.
  • Atinge more options în dreapta sus, apoi atinge settingsSetări.
  • Atinge Securitate, apoi atinge Autentificare cu doi factori.
  • Atinge more options în dreapta dispozitivului pe care vrei să îl ștergi.
  • Atinge Șterge. Reține: dacă ștergi dispozitivul conectat de la autentificarea cu doi factori, această acțiune nu deconectează dispozitivul de la contul tău.
Reține: poți folosi cheia Instagram și dacă rulezi mai multe aplicații de autentificare pe același dispozitiv. Pentru aceasta, urmează pașii de mai sus pe același dispozitiv.
Activarea autentificării cu doi factori pentru dispozitivele Apple
  1. În cazul în care contul ID-ului dvs. Apple nu utilizează deja autentificarea cu doi factori, accesați Configurări  > [numele dvs.] > Parolă și securitate.
  2. Apăsați Activați autentificarea cu doi factori, apoi apăsați Continuați.
  3. Introduceți un număr de telefon de încredere – un număr de telefon pe care doriți să primiți coduri de verificare pentru autentificarea cu doi factori (acesta poate fi numărul iPhone-ului dvs.). Puteți opta să primiți coduri prin mesaje text sau apeluri telefonice automate.
  4. Apăsați Următor.
  5. Introduceți codul de verificare trimis pe numărul de telefon de încredere.Pentru a trimite sau retrimite un cod de verificare, apăsați “Nu ați primit un cod de verificare?”.

    Nu vi se va solicita din nou un cod de verificare pe iPhone decât dacă ieșiți complet din cont, vă ștergeți iPhone-ul, vă autentificați pe pagina contului ID-ului dvs. Apple în browserul web sau trebuie să vă schimbați parola ID-ului Apple din motive de securitate.

După ce activați autentificarea cu doi factori, aveți o perioadă de două săptămâni în care o puteți anula. După această perioadă, nu mai puteți dezactiva autentificarea cu doi factori. Pentru a o anula, deschideți e-mailul de confirmare și faceți clic pe link pentru a reveni la configurările anterioare de securitate. Rețineți că anularea autentificării cu doi factori vă scade securitatea contului și vă împiedică să utilizați funcționalitățile care necesită un nivel superior de securitate.

Adăugarea sau eliminarea unui număr de telefon de încredere

Când v-ați înscris la autentificarea cu doi factori, a trebuit să verificați un număr de telefon de încredere. De asemenea, ar trebui să luați în considerare adăugarea altor numere de telefon la care aveți acces, precum numărul de acasă sau cel utilizat de un membru al familiei sau de un prieten apropiat.

  1. Accesați Configurări  > [numele dvs.] > Parolă și securitate.
  2. Apăsați Editați (deasupra listei de numere de telefon de încredere), apoi efectuați una dintre următoarele:
    • Adăugarea unui număr: Apăsați Adăugați un număr de telefon autorizat.
    • Eliminarea unui număr: Apăsați butonul Ștergeți de lângă numărul de telefon.

Numerele de telefon de încredere nu primesc automat coduri de verificare. Dacă nu aveți acces la un dispozitiv de încredere în timpul configurării unui dispozitiv nou pentru autentificarea cu doi factori, apăsați “Nu ați primit un cod de verificare?” pe dispozitivul nou, apoi alegeți unul dintre numerele de telefon de încredere pentru a primi codul de verificare.

Generarea unei parole pentru o aplicație care se autentifică la contul ID-ului dvs. Apple

Când folosiți autentificarea cu doi factori, aveți nevoie de o parolă specifică aplicației pentru a vă autentifica în contul ID-ului dvs. Apple dintr-o aplicație sau dintr-un serviciu terț, cum ar fi o aplicație de e-mail, contacte sau calendar. După generarea parolei specifice aplicației, utilizați-o pentru a vă autentifica în contul ID-ului dvs. Apple din aplicație și pentru a accesa informațiile stocate în iCloud.

  1. Autentificați-vă în contul ID-ului dvs. Apple.
  2. Apăsați pe Parole specifice aplicațiilor, apoi apăsați pe “Generați o parolă specifică aplicațiilor”.
  3. Urmați instrucțiunile de pe ecran.

După generarea parolei specifice aplicației, introduceți sau lipiți parola în câmpul parolei din aplicație așa cum ați proceda în mod normal. Pentru mai multe informații, consultați articolul de asistență Apple Utilizarea parolelor specifice aplicațiilor.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 11 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?