Email-urile trimise din share maibox nu apar la Send Items (O365)

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Avem urmatoarea problema:

In O365 exista o adresa de email de tip shared mailbox care este folosita de mai multe persoane, iar atunci cand sunt trimise email-uri de pe aceasta adresa acestea apar ca expediate in folderul Sent Items, doar in adresa principala de email si nu si in adresa de tip share mailbox.

Exemplu: ion.popescu@domeniu.ro este adresa de email principala si ion.popescu@domeniunou.ro este adresa de email shared, iar email-urile trimise de aici apar la Sent Items doar la  ion.popescu@domeniu.ro. Insa noi dorim ca aceste email-uri sa apara si la ion.popescu@domeniunou.ro.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a rezolva aceasta situatie ne vom conecta pe O365 pe adresa http://portal.microsoftonline.com si vom introduce credentialele noastre.

Dupa ce ne-am conectat, vom face click pe Admin:

In noua fereastra deschisa vom face click pe Groups > Shared mailboxes:

Dupa care vom face click pe denumirea adresei pentru care dorim ca email-urile sa apara la Sent, iar in noua fereastra deschisa in partea dreapta ne uitam dupa Sent items si vom face click pe Edit:

5. Acum vom bifa cele 2 optiuni care au aparut si care trebuie sa aiba status ON:
Copy items sent as this mailbox 
Copy items sent on behalf of this mailbox

Vom apasa pe Save, apoi vom astepta sa se termine sincronizarea. Dupa aceste modificari, email-urile expediate vor aparea si la Sent Items din casuta de email share.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 23 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?