Situatie
Avem urmatoarea problema:
In O365 exista o adresa de email de tip shared mailbox care este folosita de mai multe persoane, iar atunci cand sunt trimise email-uri de pe aceasta adresa acestea apar ca expediate in folderul Sent Items, doar in adresa principala de email si nu si in adresa de tip share mailbox.
Exemplu: ion.popescu@domeniu.ro este adresa de email principala si ion.popescu@domeniunou.ro este adresa de email shared, iar email-urile trimise de aici apar la Sent Items doar la ion.popescu@domeniu.ro. Insa noi dorim ca aceste email-uri sa apara si la ion.popescu@domeniunou.ro.
Solutie
Pasi de urmat
Pentru a rezolva aceasta situatie ne vom conecta pe O365 pe adresa http://portal.microsoftonline.com si vom introduce credentialele noastre.
Dupa care vom face click pe denumirea adresei pentru care dorim ca email-urile sa apara la Sent, iar in noua fereastra deschisa in partea dreapta ne uitam dupa Sent items si vom face click pe Edit:
5. Acum vom bifa cele 2 optiuni care au aparut si care trebuie sa aiba status ON:
Copy items sent as this mailbox
Copy items sent on behalf of this mailbox
Vom apasa pe Save, apoi vom astepta sa se termine sincronizarea. Dupa aceste modificari, email-urile expediate vor aparea si la Sent Items din casuta de email share.
Leave A Comment?