ENJOEE – crearea unui eveniment

Configurare noua (How To)

Situatie

     Pentru a marca începutul noului an fiscal, echipa de comunicare internă a companiei organizează un eveniment fizic cu angajații. Pentru a coordona eficient organizarea evenimentului, de la gestionarea invitațiilor, până la comunicarea detaliilor logistice, a fost aleasă platforma Enjoee.

     În cele ce urmează, vom parcurge pas cu pas procesul de creare a evenimentului în Enjoee.

Solutie

Pasi de urmat

Alege tipul evenimentului și detaliile principale:

După ce ai intrat în aplicație:

     -Selectează tipul evenimentului – Conference/Concert/Exhibition/Product Launch/Workshop…etc

     -Alege formatul – In-person/Online/Hybrid

     -Completează numele evenimentului, data/ora (ex: „StarTech Team’s Conference” – 16Apr, 13:30)

     -Adaugă locația (adresă completă).

.

Accesează secțiunea “Advanced”

Apasă pe butonul Advanced pentru a personaliza setările:

     -Eveniment privat/public

     -Număr limitat de locuri (dacă este cazul)

     -Tipul de check-in (None/QR on Display/Digital Badge Scan)

     -Nivelul de confidențialitate pentru participanți (Public, Partial, Private)

     -Permisiunea de a încărca media de către utilizatori

Creează formularul de înregistrare

Accesează secțiunea Registration Options (Form) pentru a adăuga câmpuri relevante:

     -Text Answer – pentru întrebări deschise (ex: Nume complet)

     -Options – pentru selecții multiple (ex: Departament)

     -Date Select – dacă vrei ca participanții să aleagă o dată.

.

Salvează și trimite invitațiile

După ce totul este complet:

     -Apasă Create pentru a finaliza evenimentul.

     -Din aceeași interfață, poți accesa butonul Invite pentru a trimite invitații participanților.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 13 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?