Situatie
Ori de câte ori am încercat să rulez instrumentul Troubleshooter încorporat pentru imprimante, nu a reușit să procedeze din cauza codului de eroare 0x803C010B.
Solutie
Pasi de urmat
1. Apăsați tasta Windows + Q, tastați imprimantele și selectați Dispozitive și imprimante din rezultatele căutării.
2. În fereastra Dispozitive și imprimante, faceți clic dreapta pe imprimanta cu care vă confruntați cu probleme, selectați Proprietăți imprimantă.
3. Apoi, în fereastra Printer Properties (Proprietăți imprimantă), comutați la fila Ports (Porturi). Selectați portul cu portul standard TCP / IP ca descriere. Faceți clic acum pe opțiunea Configurați portul.
4. În final, în fereastra de mai jos, debifați opțiunea SNMP Status Enabled.
Deoarece vă confruntați cu probleme, această opțiune ar putea fi vinovată în spatele acestora.
Prin urmare, deblocarea ar trebui să ajute.
Leave A Comment?