Eroare 691

Configurare noua (How To)

Situatie

Sunt mai multe motive pentru care primiti aceasta eroare, dar cel mai des se intampla sa fie introduse gresit user-ul si parola pe care le-ati primit de la ISP-ul vostru (Internet Service Provider). Ce e de facut in acest caz ?

Solutie

Pasi de urmat

1. Dati dublu-click pe conexiunea de internet

2. Introduceti user-ul si parola furnizate de ISP in casutele corespunzatoare ( nu id-ul de messenger sau numele calculatorului )

ATENTIE! : foarte multi dintre voi nu scriu corect user-ul sau parola; de ex: aveti user-ul BV111111; NU puneti spatiu intre litere si cifre, sau inainte ori dupa user si/sau parola, si nu adaugati alte caractere, cifre, in afara de cele mentionate in contract/procesul verbal de instalare; de asemenea, nu confundati cifra zero ” 0 ” cu litera ” o ”

3. Dupa ce ati introdus corect datele, aveti grija sa bifati Save this user name… pentru a nu fi nevoiti sa le scrieti de fiecare data, dupa care, bineinteles, Connect

 

Acum, daca datele de conectare au fost introduse corect, nu ar trebui sa mai primiti mesajul cu eroarea 691…

Un alt motiv pentru care aveti aceasta eroare ar fi faptul ca user-ul ramane “agatat” pe o placa de retea; si nu ii mai da voie sa se conecteze pe alta placa decat dupa un anumit interval de timp. Aceasta se poate intampla daca ati mutat cablu de internet dintr-o placa de retea in alta ( sau dintr-un calculator in altul ), fara sa deconectati mai intai conexiunea. Asadar, dati un click-dreapta pe iconita/conexiune si Disconnect, sau dublu-click pe iconita/conexiune si apasati butonul Disconnect:

Abia acum puteti muta cablul de internet pe alta placa sau calculator !
Atentie : Daca folositi un router si nu functioneaza internetul, trebuie sa vedeti mai intai daca e o problema cu router-ul, facand o proba cu cablul de semnal direct in calculator ( scoateti cablul care se afla in portul WAN al routerului si introduceti-l in placa de retea a calculatorului) ; daca primiti eroarea 691, inseamna ca user-ul a ramas “agatat” pe router si problema poate fi doar din router sau pe traseul de la router la calculator( eventual calculatorul nu se poate conecta la router ).
  Alte cauze pentru aceasta eroare ar fi faptul ca sunteti suspendat pentru neplata (desi acum sunteti anuntat inainte prin afisarea unui mesaj la prima deschidere a browser-ului), schimbarea user-ului si/sau a parolei de catre ISP-ul vostru , sau user-ul si parola sunt folosite din alta locatie cu/fara stirea voastra. In acest caz contactati ISP-ul vostru pentru a inspecta problema si a va schimba, eventual, parola.
   Pentru motive de securitate e bine sa schimbati si dumneavoastra, din timp, parola ( ex: rcs&rds ), sau, cel putin, sa nu o aratati altor persoane.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(49 din 118 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?