Eroare fatală – Acrobat nu a reușit să se conecteze la un server DDE

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

În Acrobat, combinarea mai multor fișiere în format PDF generează eroare – “Acrobat nu a reușit să se conecteze la un server DDE”.

 

Backup

Se recomandă să faceți o copie de rezervă a registrului Windows înainte de a efectua modificări

Solutie

Pasi de urmat
  1. Deschideți Editorul de registri Windows:
    1. Faceți clic pe Start > Executare .
    2. Tastați Regedit în câmpul Deschidere și apoi faceți clic pe OK .
  2. Navigați la următoarea cheie de registry: HKEY_CLASSES_ROOTacrobatshellopenddeexecapplication
  3. Faceți o copie de rezervă: Faceți clic dreapta pe tasta aplicație și exportați-o pe desktop.
  4. Schimbați cheia ” AcroviewA18″ la ” AcroviewR18″ .

(Aici, valoarea A și R depinde de versiunea instalată de Acrobat. De exemplu, pentru Acrobat 2018, valoarea va fi A18 .)

  1. Închideți editorul de registri și Acrobat.

Relansați Acrobat și vedeți dacă problema a fost rezolvată. Dacă nu, încercați următoarea soluție.

  1. Verificați dacă este instalat un program antivirus pe computer.
  2. Dacă da, dezactivați programul. Verificați dacă problema a fost rezolvată.
  3. Actualizați Acrobat la ultima versiune și verificați dacă problema a fost rezolvată.

Pentru a actualiza automat de la Acrobat, alegeți Ajutor > Verificați pentru actualizări . Urmați pașii din fereastra Updater pentru a descărca și instala cele mai recente actualizări.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor