Eroare Zelle A106: cum se remediază pe iPhone și Android

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

1. Goliți memoria cache a aplicației

iPhone 1.1

iPhone nu oferă o modalitate de a șterge cache-ul aplicației. Dacă alegeți Descărcați aplicația, fișierele aferente sunt încă stocate pe dispozitiv. Deci, singura ta opțiune este să dezinstalezi aplicația (pașii din următoarea soluție)!

1.2 Android

  1. Deschideți Setările dispozitivului și accesați Aplicații
  2. aplicații
  3. Selectați Zelle din lista de aplicații.
  4. Atingeți Stocare
  5. stocarea aplicației
  6. Acum, apăsați pe Ștergeți datele și Ștergeți cache-ul individual și alegeți răspunsul corespunzător în cazul în care apare o solicitare de confirmare.
  7. ștergeți datele pentru a remedia eroarea Zelle a106

Un cache corupt al aplicației Zelle poate duce la o eroare de conectare A106, iar ștergerea acesteia va face ca lucrurile să funcționeze! Acest lucru ajută și cu Zelle Reason Code 2900 .

2. Reinstalați aplicația Zelle

iPhone 2.1

  1. Accesați Setările iPhone și selectați General
  2. general
  3. Acum, apăsați pe iPhone Storage
  4. Alegeți Zelle din lista de aplicații
  5. Atingeți Ștergeți aplicația
  6. ștergeți aplicația pentru a remedia eroarea Zelle a106
  7. Din nou, atingeți Ștergeți aplicația în solicitarea de confirmare.
  8. Acum puteți descărca Zelle din App Store .

2.2 Android

  1. În Setări Android, accesați Aplicații
  2. Selectați Zelle din listă
  3. Atingeți opțiunea Dezinstalare din partea de jos.
  4. dezinstalați
  5. Alegeți Da în solicitarea de confirmare.
  6. Acum puteți descărca Zelle din Magazinul Play .

Reinstalarea aplicației este, de asemenea, o soluție eficientă împotriva erorii Zelle A101 .

3. Resetați setările de rețea

iPhone 3.1

  1. Deschideți setările iOS și accesați General
  2. Derulați în jos în jos și atingeți Transfer sau Resetare iPhone
  3. setări
  4. Atingeți Resetare
  5. Selectați Resetare setări de rețea dintre opțiunile disponibile
  6. resetați pentru a remedia eroarea Zelle a106
  7. Introduceți parola dispozitivului pentru a confirma și a finaliza resetarea.
  8. Reporniți dispozitivul, apoi reconectați-vă la rețea și încercați să vă conectați din nou la Zelle.

3.2 Android

  1. Deschideți Setările Android și accesați Gestionarea generală
  2. management general
  3. Atingeți Resetare
  4. resetați eroarea celulei a106
  5. Selectați opțiunea Resetați setările de rețea
  6. Faceți clic pe Resetare setări pentru a confirma
  7. a confirma
  8. După ce ați terminat, reconectați-vă la rețea și verificați dacă există îmbunătățiri. Comutați la altă rețea sau utilizați date mobile, apoi încercați să vă conectați la Zelle.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 8 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?