Imprimanta nu este vizibila pentru un computer

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

  • Verificarea conexiunii computerului la rețea:
    • Asigură-te că dispozitivul utilizatorului este conectat la aceeași rețea ca și imprimanta.
    • Rulează comanda “ping [ip ul imprimantei” pentru a verifica conectivitatea. Dacă nu primești răspuns, problema poate fi de rețea.
  • Reinstalarea imprimantei:
    • Pe computer, mergi la Setări > Dispozitive > Imprimante și scanere.
    • Șterge imprimanta și apoi adaug-o din nou folosind IP-ul acesteia:
      • Apasă „Adăugare imprimantă”, apoi „Adăugare manuală” și introdu IP-ul imprimantei.
  • Verificarea driverului imprimantei:
    • Actualizează driverul imprimantei.
      • Vizitează site-ul producătorului imprimantei și descarcă cel mai recent driver compatibil cu sistemul de operare.
      • Instalează driverul și testează din nou imprimanta.
  • Dezactivarea firewall-ului sau a antivirusului:
    • Temporar, dezactivează firewall-ul sau software-ul antivirus pentru a verifica dacă acestea blochează accesul la imprimantă.
    • Dacă imprimanta devine vizibilă, configurează excepții pentru traficul legat de imprimantă.
  • Verificarea setărilor de partajare:
    • Dacă imprimanta este conectată printr-un alt computer, verifică dacă partajarea imprimantei este activată:
      • Panou de control > Dispozitive și imprimante > Click dreapta pe imprimantă > Proprietăți > Partajare.
  • Repornirea imprimantei și a routerului:
    • Repornirea imprimantei și a routerului poate rezolva problemele de comunicare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 1 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?