Integrare ChatGPT în Microsoft Excel- pași configurare și utilizare prin formule

Configurare noua (How To)

Situatie

Îmbunătățiți-vă productivitatea cu ChatGPT pentru Excel – instrumentul suprem pentru utilizatorii Microsoft Excel!

Această funcție =.AI este un instrument puternic care poate face Excelul mai ușor de utilizat și mai eficient, permițându-vă să vă concentrați mai mult pe interpretarea și utilizarea datelor dvs., decât pe prelucrarea lor.

  1. Asistență pentru analiza datelor: Funcția =.AI poate ajuta la interpretarea și analiza seturilor de date, oferindu-vă informații valoroase și economisind timpul necesar pentru a face acest lucru manual. Aceasta poate include identificarea tendințelor, calcularea statisticilor cheie sau chiar realizarea unor analize mai complexe.
  2. Generarea de texte scurte: Funcția =.AI poate genera texte scurte, cum ar fi descrieri sau rezumate, bazate pe datele dvs. Acest lucru poate fi util pentru a crea rapoarte sau pentru a oferi context suplimentar pentru datele dvs.
  3. Curățarea datelor: Funcția =.AI poate ajuta la curățarea datelor dvs., eliminând sau corectând intrările eronate, incoerente sau incomplete. Acest lucru poate îmbunătăți calitatea datelor dvs. și poate face analizele ulterioare mai precise și mai fiabile.

Solutie

1. Deschideți Microsoft Excel

2. Faceți click pe fila ” Insert”, Ulterior “My Add-ins”

3. În fereastra ” Store Add-Ins” căutați “ChatGPT” sau “GPT” și urmați instrucțiunile pentru a instala add-in-ul.

4. Ulterior selectează link în căsuța care apare direct în Excel pentru a lega contul tău cu ChatGPT (este necesar sa ai un cont, chiar și varianta free).

5. Generează o cheie unica pe care ulterior o introduci în câmpul din Excel.

6. Poti accesa noile funcționalități ChatGPT direct în fila ta Excel.

Iată doar câteva exemple despre cum te poate ajuta acest add-ins:

  1. AI.ASK – permiteți AI să scrie conținut atrăgător, descrieri convingătoare, bloguri și e-mailuri în numele dvs.
  2. AI.LIST – permiteți AI să genereze liste de ieșiri în rânduri separate pentru a vă menține gândurile organizate.
  3. AI.FILL – învățați AI să curețe datele dvs. și să completeze intervalele lipsă.
  4. AI.FORMAT – permiteți AI să formateze rapid datele dvs. pentru a asigura consistența.
  5. AI.EXTRACT – date neorganizate? Nu vă faceți griji, utilizați AI pentru a extrage informații valoroase din date.
  6. AI.TRANSLATE – permiteți AI să traducă conținutul dvs. în zeci de limbi pentru a ajunge la un public global.

Lăsa tehnologia să lucreze pentru tine, astfel încât să poți lucra la lucruri mai mari.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(25 din 52 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?