Organizeaza-ti mai bine cheltuielile folosind aplicatia de mobil Expense Manager

Configurare noua (How To)

Situatie

Doresti o aplicatie care sa tina evidenta cheltuielilor si veniturilor tale? Aplicatia Expense Manager te poate ajuta in aceastra privinta.

 

Solutie

Pasi de urmat

1. Deschide Play Store sau App Store

Screenshot_2015-10-12-12-05-35

2. Selecteaza categora “Apps”

Screenshot_2015-10-12-12-05-41

3. Cauta aplicatia Expense Manager si apasa pe ea

Screenshot_2015-10-12-12-05-52

4. Apasa “Install” si “Accept” in fereastra imediat urmatoare.

Screenshot_2015-10-12-12-05-58  Screenshot_2015-10-12-12-06-02

5. Deschide aplicatia prin apasarea butonului “Open”

Screenshot_2015-10-12-12-06-23

6. Din fereastra principala a aplicatiei poti adauga veniturile tale lunare prin apasarea butonului “Income”

Screenshot_2015-10-12-12-06-31

7. Fiecare camp se poate modifica din sageata afisata in partea dreapta.

Screenshot_2015-10-12-12-07-24

8. Pentru a adauga anumite cheltuieli lunare apasa butonul “Expense” din ecranul principal. Aici ai posibilitatea de a adauga si categoria cheltuielilor dintr-o lista lunga de posibilitati, ca de exemplu chiria.

Screenshot_2015-10-12-12-08-01  Screenshot_2015-10-12-12-07-58   Screenshot_2015-10-12-12-08-32

 

In partea de calendar poti vedea detaliat pe zile atat cheltuielile cat si veniturile adaugate in aplicatie.

Screenshot_2015-10-12-12-10-48

Dupa ce introduci cateva tranzactii o sa poti observa ca pagina principala s-a modificat.

Screenshot_2015-10-12-12-10-58

In sectiunea “Activity”  poti vizualiza toate tranzactiitle efectuate in aplicatie

Screenshot_2015-10-12-12-11-01

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 32 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?