Situatie
Obține ajutor pentru conectarea la o rețea Wi-Fi de pe dispozitivul tău iOS.
Backup
Nu este necesar.
Solutie
Verificarea problemelor legate de rețeaua Wi-Fi
Dacă iOS detectează o problemă a conexiunii Wi-Fi, este posibil să vezi o recomandare Wi-Fi sub numele rețelei Wi-Fi la care ești conectat. De exemplu, poți să vezi alerta „Nicio conexiune la Internet”. Pentru a obține mai multe informații, atinge rețeaua Wi-Fi.
Repornește dispozitivul
Încearcă să repornești dispozitivul iOS, ruterul și verifică cablul sau modemul DSL. Pentru a reporni ruterul sau modemul, deconectează și reconectează aparatul la priză. După ce repornești fiecare dispozitiv, verifică dacă problema s-a rezolvat.
Tot nu te poți conecta?
Resetează configurările de rețea. Atinge Configurări >General> Resetare> Resetare configurări rețea. Astfel, se vor reseta inclusiv rețelele Wi-Fi și parolele pentru acestea, configurările de rețele celulare și configurările pentru VPN și APN pe care le-ai folosit înainte.
Leave A Comment?