Probleme conectare iPhone, iPad sau iPod touch la retea wi-fi

Configurare noua (How To)

Situatie

Obține ajutor pentru conectarea la o rețea Wi-Fi de pe dispozitivul tău iOS.

Backup

Nu este necesar.

 

Solutie

Verificarea problemelor legate de rețeaua Wi-Fi

Dacă iOS detectează o problemă a conexiunii Wi-Fi, este posibil să vezi o recomandare Wi-Fi sub numele rețelei Wi-Fi la care ești conectat. De exemplu, poți să vezi alerta „Nicio conexiune la Internet”. Pentru a obține mai multe informații, atinge rețeaua Wi-Fi.

Repornește dispozitivul

Încearcă să repornești dispozitivul iOS, ruterul și verifică cablul sau modemul DSL. Pentru a reporni ruterul sau modemul, deconectează și reconectează aparatul la priză. După ce repornești fiecare dispozitiv, verifică dacă problema s-a rezolvat.

Tot nu te poți conecta?

Resetează configurările de rețea. Atinge Configurări >General> Resetare> Resetare configurări rețea. Astfel, se vor reseta inclusiv rețelele Wi-Fi și parolele pentru acestea, configurările de rețele celulare și configurările pentru VPN și APN pe care le-ai folosit înainte.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?