Situatie
O colega pleaca in concediu si nu doreste ca apelurile ce vin catre extesia ei sa se piarda.
Se doreste redirectionarea temporara a unei extensii catre o alta extensie.
Solutie
Pasi de urmat
Pasul 1: Se conecteaza pe consola de administrare a centralei telefonice,folosind orice browser de internet.
Se va scrie in bara de adresa, ip-ul centralei folosindu-se protocolul https
Ex: https://192.168.1.1
Se va face autentificarea folosind credentiale cu drepturi depline.
Pasul 2: Se va naviga in meniul consolei astfel:
PBX Configuration–>Extensions–>Wired Extensions–> FWD/DND
Se va selecta numarul extensiei pe care dorim sa o redirectionam.
Se va selecta scenariul pentru care se va face redirectionarea (All,Busy,No answer,Busy/No Answer, Do Not Disturb).
Se poate opta sa se redirectioneze doar apelurile ce vin din exteriorul companiei sau doar cele interne.
In taburile din dreapta se va completa numarul extensiei catre care se face redirectionarea apelurilor.
Se apasa Apply .
Leave A Comment?