Situatie
Bucla se va incheia in mod voit, prin folosirea instructiunii “break”.
Anteturi iostream vechi
| FSTREAM.H | IOMANIP.H |
| IOS.H | IOSTREAM.H |
| ISTREAM.H | OSTREAM.H |
| STDIOSTR.H | STREAMB.H |
| STRSTREA.H |
Notă < useoldio.h > se aplică numai pentru Visual C++ .NET 2003 și versiuni anterioare. Deoarece biblioteca iostream vechi a fost eliminat din Visual C++ 2003 şi versiunile ulterioare, antetul < useoldio.h >, de asemenea, s-a eliminat.
Fișierul antet < use_ansi.h > conține #pragma declarații care biblioteca C++ Standard să fie asociate în vigoare. Toate anteturile de C++ Standard includ < use_ansi.h >. Așadar, dacă includeți orice antet Standard C++ într-o aplicație, Biblioteca Standard C++ va fi legat în mod implicit. Următorul tabel listează toate fișierele antet care includ < use_ansi.h >.
Anteturi standard C++
| ALGORITM | BITSET | COMPLEX | DEQUE |
| FSTREAM | FUNCȚIONAL | IOMANIP | IOS |
| IOSFWD | IOSTREAM | ALEXANDRU | ITERATOR |
| LIMITE | LISTĂ | SETĂRI REGIONALE | HARTĂ |
| MEMORIE | NUMERICĂ | OSTREAM | COADĂ |
| SET | SSTREAM | STIVĂ | STDEXCEPT |
| STREAMBUF | ȘIR | STRSTREAM | TYPEINFO |
| UTILITAR | VALARRAY | VECTOR | XIOSBASE |
| XLOCALE | XLOCINFO | XLOCMON | XLOCNUM |
| XLOCTIME | XMEMORY | XSTRING | XTREE |
| XUTILITY | YMATH.H |
Tabel rezumat pentru CRT dll utilizat
| Bibliotecă de import în legătură cu | DLL-urile utilizate (Visual C++ 5.0 | 6.0) | DLL-urile utilizate (Visual C++ .NET 2002 | Visual C++ .NET 2003) | DLL-urile utilizate (Visual C++ 2005 | Visual C++ 2008 |
| MSVCRT.LIB | MSVCRT.DLL | MSVCR7(0|1).DLL | MSVCR(80|90).DLL |
| MSVCRTD.LIB | MSVCRTD.DLL | MSVCR7(0|1)D.DLL | MSVCR(80|90)D.DLL |
| MSVCPRT.LIB | MSVCP(5|6)0.DLL | MSVCP7(0|1).DLL | MSVCP(80|90).DLL |
| MSVCPRTD.LIB | MSVCP(5|6)0D.DLL | MSVCP7(0|1)D.DLL | MSVCP(80|90)D.DLL |
| MSVCIRT.LIB | MSVCIRT.DLL | ||
| MSVCIRTD.LIB | MSVCIRTD.DLL |
Solutie
#include<stdio.h> void main() { for(char litera='A'; litera<='Z'; litera++) { if(litera=='M') break; printf("%c", litera); } getchar(); int var; scanf("%d", var); }
Leave A Comment?