Setare out of office in Exchange folosind PowerShell Data 08/07/2016 Autor Radu P Categorie Exchange, Server Windows, Servicii de e-mail, Windows Server -25 7337 Configurare noua (How To) SituatieSe doreste setarea unui mesaj de out of office pentru un utilizator folosind Exchange PowerShell Solutie Pasi de urmat 1. Se deschide Exchange PowerShell 2. Se ruleaza comanda: Set-MailboxAutoReplyConfiguration -Identity test -AutoReplyState Scheduled -StartTime "7/8/2016 08:00:00" -EndTime "7/8/2016 17:00:00" -InternalMessage "Mesaj Out of office" Tip solutiePermanent Etichetare: askitaskit.roexchangeExchange Powershellout of officepowershellSet-MailboxAutoReplyConfigurationSetare out of office in Exchange folosind PowerShell Voteaza Up Down (28 din 81 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Radu P Solutii Asemanatoare Cum activam Windows Search Service in Windows Server 0 Gestionarea permisiunilor pe foldere cu PowerShell pe Exchange 4 Cum eliberați (resetați) portul COM în uz în Windows 0 Cum automatizați pornirea serviciilor de pe un server aflat în același domeniu folosind gMSA din AD Primary Domain Controller -1 Cum găsiți conturi de servicii utilizate în Active Directory 1 Cum adăugați un calendar partajat(Shared) în Outlook 3 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. eight + = thirteen
Leave A Comment?