Servicii de e-mail

Office 365 148 Solutii

Sendmail 20 Solutii

Postfix 10 Solutii

PostfixAdmin 6 Solutii

Resetare parola 2 Solutii

Verificare mail queue 0 Solutii

Creare alias 0 Solutii

Altele 52 Solutii

Creare adresa mail fara drepturi de logare 0 Solutii

Configurari ISP 7 Solutii

Cpanel 19 Solutii

Fortare mail queue 0 Solutii

Gmail 26 Solutii

Exchange 195 Solutii

Cum partajați dosarul de contacte Outlook?

Să presupunem că vine momentul de a crea o listă de contacte partajată care ar trebui să fie disponibilă pentru anumiți utilizatori din organizație.

Dosarul Contacts este un dosar încorporat în Exchange Server local și Microsoft 365.

Pasi:

1. Rulați clientul de Microsoft Outlook;

2. Apăsați click pe pictograma People din colțul din stânga jos;

3. Faceți clic pe butonul Share Contacts din Panoul de navigare;

4. Va apărea un nou formular de mesaj e-mail. Aici trebuie să specificați adresa de e-mail a utilizatorului cu care doriți să partajați folderul “Contacts”/”Contacte”;

5. Trebuie să alegeți una dintre cele două opțiuni din parametrii e-mailului:

Solicitați permisiunea de a vizualiza dosarul de contacte al destinatarului.
Permiteți destinatarului să vizualizeze dosarul dvs. de contacte;
Alegeti a 2-a optiune: “Permiteti destinatarului . . .”

6. Destinatarul va primi un e-mail cu un atașament care îi va permite să deschidă dosarul Contacte;

7. Contactele dvs. vor fi disponibile pentru Outlook și OWA în folderul Shared Contacts ale utilizatorului ales.

[mai mult...]

Cum eliminam bara de App Search din Outlook

Intr-o situatie in care un client Outlook are bara de App Search in locatia unde se suprapune cu bara de mail search, nu avem incotro decat sa instalam versiunea precedenta editiei acestui feature.In cazul in care update-urile sunt dezactivate deja, versiunile de dupa 13 Februarie au rezolvat aceasta problema si un update este solutia.

[mai mult...]

Ce facem în cazul în care e-mailurile nu ajung în arhiva după aplicarea politicii de păstrare

Conform Microsoft este nevoie de până la 7 zile pentru ca noua politică de păstrare să fie aplicată elementelor dintr-o căsuță poștală. După aplicarea politicii de retenție, observăm faptul că spațiul căsuței poștale a rămas la fel, mail-urile nu au fost mutate. Cauza cea mai comună este dată de faptul că este activat Retention Hold pe căsuțele poștale ale utilizatorilor, ceea ce nu permite ca mesajele să fie mutate în arhivă.

În situația în care sunt implicați mai mulți utilizatori, folosim pașii următori:

[mai mult...]