Ce facem în cazul în care e-mailurile nu ajung în arhiva după aplicarea politicii de păstrare

Configurare noua (How To)

Situatie

Conform Microsoft este nevoie de până la 7 zile pentru ca noua politică de păstrare să fie aplicată elementelor dintr-o căsuță poștală. După aplicarea politicii de retenție, observăm faptul că spațiul căsuței poștale a rămas la fel, mail-urile nu au fost mutate. Cauza cea mai comună este dată de faptul că este activat Retention Hold pe căsuțele poștale ale utilizatorilor, ceea ce nu permite ca mesajele să fie mutate în arhivă.

În situația în care sunt implicați mai mulți utilizatori, folosim pașii următori:

Solutie

1. Mai întâi trebuie instalat și importat modulul ExchangeOnlineMangement Powershell:

Install-Module ExchangeOnlineManagement
Import-Module ExchangeOnlineManagement
$UserCredential = Get-Credential
Connect-ExchangeOnline -Credential $UserCredential -ShowProgress $true

2. Odată ce sunteți conectat la modulul ExchangeOnlineManagement Powershell, apoi verificați proprietatea RetentionHoldEnabled a căsuței poștale pentru a afla dacă este activată sau nu.

Get-Mailbox “email address” | Select RetentionHoldEnabled

3. Dacă RetentionHoldEnabled este setată pe true, modificați-l la false pentru a permite arhivarea căsuței poștale în conformitate cu politicile de păstrare configurate.

Set-Mailbox “email address” -RetentionHoldEnabled $false

4. Pentru a verifica politica de păstrare(Retention Policy) și valoarea de păstrare(Retention Hold Value) pentru toate cutiile poștale, utilizați următoarea comandă:

Get-Mailbox -ResultSize unlimited | Where-Object {$_.RetentionHoldEnabled -eq $true} | Format-Table Name,RetentionPolicy,RetentionHoldEnabled -Auto

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 7 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?