Office 365

Configureaza reguli mail flow 3 Solutii

Configurarea acceptari in domeniu a E-mail 1 Solutii

Configurare filtru conexiune 1 Solutii

Configurare filtru Spam 2 Solutii

Configurare politica spam Outbound 1 Solutii

Configurare carantina Mail 1 Solutii

Configurare reguli MailFlow 2 Solutii

Efectuarea rutei unui mesaj 2 Solutii

Efectuarea rutei unor mesaje 4 Solutii

Configurare Remote Domain 1 Solutii

Configurare politica Individual Sharing 0 Solutii

Configurare MailFlow connector 1 Solutii

Configurarea Mobile Device Access Rule 3 Solutii

Modificarea status carantina dispozitiv 0 Solutii

Crearea unui folder public Mailbox 0 Solutii

Crearea unui folder public 0 Solutii

Crearea si configurarea Mailbox distribuit 2 Solutii

Depanare probleme MailFlow 3 Solutii

Configurare filtru Malware 0 Solutii

Configurare politica Organization Sharing 0 Solutii

Depanare probleme conexiune client 0 Solutii

Migrare mailbox din On-Premise Exchange 2 Solutii

Configurare Custom Domain 4 Solutii

Configurare cont nou E-mail 1 Solutii

Configurare Grup de Distributie 2 Solutii

Adaugarea unei adrese de email la un cont/grup 2 Solutii

Configurare External Contact 1 Solutii

Configurare Camera/Echipament Mailbox 1 Solutii

Configurare shared mailbox 2 Solutii

Migrare mailbox din On-Premise IMAP Server 0 Solutii

Configurare reguli de jurnal 0 Solutii

Configurare RBAC Admin Role 0 Solutii

Configurare RBAC User Role 0 Solutii

Configurare politica de personalizare Outlook Web App 6 Solutii

Activarea functiei de cautare e-discovery 0 Solutii

Efectuarea unui raport de audit pe mailbox 1 Solutii

Configurare politica de personalizare DLP si testare 1 Solutii

Configurare personalizata retention tag 0 Solutii

Configurare personalizata multiple retention tags 0 Solutii

Configurare External Contact 1 Solutii

Ce facem în cazul în care e-mailurile nu ajung în arhiva după aplicarea politicii de păstrare

Conform Microsoft este nevoie de până la 7 zile pentru ca noua politică de păstrare să fie aplicată elementelor dintr-o căsuță poștală. După aplicarea politicii de retenție, observăm faptul că spațiul căsuței poștale a rămas la fel, mail-urile nu au fost mutate. Cauza cea mai comună este dată de faptul că este activat Retention Hold pe căsuțele poștale ale utilizatorilor, ceea ce nu permite ca mesajele să fie mutate în arhivă.

În situația în care sunt implicați mai mulți utilizatori, folosim pașii următori:

[mai mult...]

Cum copiezi mail-urile de pe un cont pe altul în Office365

Sunt scenarii unde este necesară copierea sau mutarea selectivă a mail-urilor de pe o căsuță poștală pe alta. Căsuța poștală sursă poate fi fie o căsuță poștală de utilizator, fie o căsuță poștală partajată (shared mailbox). Căsuța poștală de destinație poate fi, de asemenea, fie o căsuță poștală de utilizator, fie o căsuță poștală partajată(shared mailbox).

[mai mult...]

Cum măriți limita plasată pe dimensiunea atașamentului in Outlook

Clientul Outlook are o dimensiune maximă implicită a atașamentului de 20MB. Limita este prezentă și în cele mai recente versiuni, cum ar fi Outlook 2019, LTSC 2021 și Outlook pentru Microsoft 365.

Dacă încercați să atașați un fișier care depășește 20MB sau mai multe fișiere care însumează 20MB, mailul nu va fi livrat și veți primi o eroare. Această limitare nu este dată de către server, ci de clientul Outlook.

[mai mult...]