Tutorial Google Mail

Configurare noua (How To)

Situatie

Lectia 2: Reguli si filtre

In aceasta lectie va voi prezenta aranjarea automata a mailului cu ajutorul regulilor.

Avantajul este acela de a avea o buna organizare si evidenta a mailurilori noi cat si a celor vechi fara a fi nevoie de interventia noastra ca utilizatori.

Solutie

Primul pas pentru creerea unei reguli este deschiderea meniul urmator:

Facand click pe sageata.

 

Pentru creerea unei reguli mai intai trebuie sa stim cui vrem sa ii aplicam o regula.

Ca si variante principale avem: de la cine am primit mailul, cui i l-am trimis , ce cuvinte contine , ce cuvinte nu contine ,etc.( varianta utila in special in cazul in care administratorul casutei de mail limiteaza durata de viata a mailurilor fara label si dorim ca automat sa se aplice un label tuturor mailurilor pe care le primim).

 

 

Dupa ce completam unul sau mai multe din campurile disponibile pentru a evidentia grupurile de mailuri carora vrem sa le aplicam o regula, apasam butonul de create filter pentru a continua acest proces.

 

 

Din meniul de creere filtru o sa ne axam initial doar pe partea de label,la varianta de Apply the label putem alege unul deja existent sau putem crea unul nou,aceasta regula se va aplica tuturor mailurilor noi din acea categorie selectata mai devreme.

Dar in partea de jos a meniului apare aceasta optiune prin care putem aplica regula creata mailurilor vechi care corespund categoriei alese.

Partea de creere a unui nou label pentru regula/filtru este identica cu cea descrisa in lectia precedenta.

Dupa creere, regula se va aplica imediat.

Ulterior putand customiza daca este cazul nou label asa cum am facut in Lectia 1.

Celelalte doua reguli pe care le consider importante si necesare acestei lectii sunt:

“star it” si “never send it to spam”

Despre prima vom discuta mai mult in lectia urmatoare,in acest moment singurul lucru care se va intampla va fi aplicarea unei stelute galbene dupa aplicarea regulii.

Cea de a doua este esentiala in momentul in care sesizati ca anumite mailuri sunt trimise automat in spam desi nu va doriti acest lucru.

Un exemplu concret : in cadrul departamentului financiar, o persoana a sesizat faptul ca de 2 luni nu mai primise facturi de la un prestator de servicii,ulterior am observat ca desi nu exista o regula de antispam,acele mailuri erau trimise automat in spam.Acest lucru a nascut o problema deoarece acele faturi nu au fost introduse in sistem la timpul potrivit.

 

Aceasta a fost lectia despre creere filtre si reguli.

In urmatoarea lectie vom discuta despre semnatura,stelute,si setari specifice google mail.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(26 din 49 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?