Situatie
Outlook folosește Exchange Server pentru a trimite mesajele de e-mail primite. Dar este posibil să întâmpinați probleme cu conectarea la server.
Solutie
Pasul 1: Verifică conexiunea la internet
- Problema: Outlook nu se poate conecta la server din cauza unei conexiuni instabile.
- Soluție: Verifică dacă ai o conexiune activă la internet. Deschide un browser web și încearcă să accesezi orice pagină. Dacă nu funcționează, rezolvă problema conexiunii tale de internet și încearcă din nou să deschizi Outlook.
Pasul 2: Verifică setările contului de email
- Problema: Setările contului de email (serverul SMTP sau IMAP) pot fi incorecte.
- Soluție:
- Mergi la File > Account Settings > Account Settings.
- Selectează contul de email afectat și apasă pe Change.
- Verifică setările serverului (adresa serverului și portul) și asigură-te că sunt corecte. Poți obține aceste informații de la furnizorul tău de email.
- Apasă Next și, dacă testul este reușit, apasă Close.
Pasul 3: Dezactivează temporar antivirusul sau firewall-ul
- Problema: Unele programe antivirus sau firewall-uri pot bloca Outlook să se conecteze la serverul de email.
- Soluție: Dezactivează temporar antivirusul sau firewall-ul. Poți face acest lucru din setările antivirusului sau din Control Panel > Windows Defender Firewall. După ce faci acest lucru, încearcă să redeschizi Outlook și să vezi dacă se poate conecta.
Pasul 4: Rulează Outlook în Safe Mode
- Problema: O adăugire sau o aplicație de terță parte poate interfera cu Outlook.
- Soluție:
- Închide Outlook complet.
- Apasă
Windows + R
, scrieoutlook.exe /safe
și apasă Enter. - Dacă Outlook se deschide corect în Safe Mode, înseamnă că o adăugire este cauza problemei. Dezactivează adăugările din File > Options > Add-ins.
Pasul 5: Repare fișierul de date Outlook (PST/OST)
- Problema: Fișierul de date Outlook (PST sau OST) poate fi corupt.
- Soluție:
- Căută pe PC-ul tău SCANPST.exe (în general se află în folderul Outlook sau Office).
- Deschide SCANPST.exe și selectează fișierul de date Outlook (.pst sau .ost) care cauzează eroarea.
- Apasă pe Start pentru a începe procesul de reparare. Așteaptă finalizarea și apoi încearcă să deschizi Outlook din nou.
Leave A Comment?