Creeaza reguli si foldere pentru a eficientiza organizarea e-mailurilor in Outlook 2016

Configurare noua (How To)

Situatie

Daca ai emailul configurat in Outlook 2016, poti sa-ti organizezi emailuri folosind reguli

Solutie

Pasi de urmat

Primul pas este sa creem foldere in inboxul nostru. In aceste foldere vor intra emilurilor in functie de ce reguli setam

Dam click dreapta pe Inbox ai alegem New Folder

1

Apoi Mergem la File si alegem din partea dreapta “Rules and alerts”

2

In fereastra nou deschisa alegem “New Rule”

3

Alegem apoi pentru ce tip de emailuri vrem sa facem regula (pentru cele care se primesc sau pentru cele care le trimitem

4

Mai departe se vor deschide ferestre cu o multitudine de optiuni pentru regula noastra

In cazul de fata bifam “From…” si mai jos dam click pe “people…”

5

Aici adaugam adresa pentru care dorim sa facem regula si apoi dam pe Ok

 

6

Mai departe bifam “Move…” si alegem mai jos si folderul

7 8

Mai departe putem sa mai adaugam cateva conditii

9

La final denumim regula creata si avem posibilitate sa setam regula sa se aplice pentru emailurile aflate deja in in Inbox sau sa ruleze de acum inainte

10

Dam Finish apoi Apply si ok

11

Daca regula noastra functioneaza, atunci cand primi emailul de la adresa respectiva ar trebui sa se duca direct in folderul creat

12

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(35 din 73 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?